internet delen met home

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, dat staat in het boekje wat er bij geleverd is.
Lastig he:o ik wordt er zelf gek van:evil:

Een geluk, mijn vrouw zegt altijd al dat ik gek ben, dus dat helpt nu wel een beetje.
Heb jij de kabeltjes bij de router gekregen of........
Kijk eens of de kleuren wel aan beide zijden van de kabels hetzelfde zijn.

Even zo tussen door, ben je geen voetbal liefhebber.

Even voor de duidelijkheid, welk type modem heb je?
Welke kabels gebruik je nu precies?
En voor het instellen van de router mag de modem nog niet aangesloten zitten, verder als je nu probleemloos op internet kan komen heeft je pc nog steeds het cp/cc/co nummer als naam, dat moet weg, dat nummer moet in de router komen.

Hallo Pupie, ik hou van voetballen maar dit probleem wil ik oplossen, maar ik begrijp dat andere wel van voetballen houden dus morgen maar verder:D

M. ik heb via de kabel internet, maar ik kom niet in de router zoals je boven beschreven zal zien staan.
Aansluiten zonder kabel verbinding staat niet in de beschrijving van de router:(

De kabeltjes zijn het zelfde die heb ik bij de router gekregen van de winkellier

Nee hoor we gaan gewoon verder.
Ik zit op de bank en kijk ondertussen wel. Laptop erbij en typen.
Maar doe eens zoals maestro12 aangeeft.
Kabeltje van pc naar router en modem niet op de pc aangesloten.
Dan weer dat 192 nummer invoeren.

Geprobeerd, maar helaas!
Overigens mijn vrouw vraag elke keer of ik mijn wijntje op kom drinken:) dus elke keer heen en weer lopen en proberen:p

toch wel kabeltje in wlan poort gedaan?
Het is dat groningen te ver weg is anders was ik even binnen gekomen.

Ja alles gedaan zoals afgesproken, maar je ben altijd welkom hoor:D

Oke we gaan het op een andere manier proberen.
@home aansluiten is heel makkelijk..........
Heb jij msn zo ja voeg mij dan eens toe.
puppiew@hotmail.com

Ik ga zo naar bed, moet morgenvroeg werken.
Meld ik me morgenavond wel via msn.
Dat gaat iets makkelijker dan steeds deze berichtjes, alhoewel ze wel leerzaam zijn voor iedereen.
Misschien heb je ook wel skype dan gaat het nog makkelijker, kunnen we via de computer met elkaar praten.

Laat maar eens even horen wat je hier van vindt.

Puppie we hebben msn, maar dat andere? weet nog niet eens wat het is, ben al jaren lang gebruiker maar er zijn dingen:o Mijn msn is dollyprins@hotmail.com (dit is van mijn vriendin hoor):o

Ik vindt het geweldig dat er mensen zijn die andere die ze niet kennen willen helpen:thumb: dat is een goed voorbeeld voor anderen.
Ik zou zeggen slaapse en werkse morgen ik zie wel wanneer je online ben zal msn aan zetten. Ga nu ook naar mijn vrindin anders hoef ik dadelijk geen tweede verbinding met het internet meer :D

Hoi,
Volgens mij heeft msn een beetje kuren.
Ik meld me straks nog een keer kijken of ik dan wel online kan komen.:)

Het probleem is opgelost!

Het modem wat van home is gekomen is een digitale met een usb aansluiting.
Dus van uit de router gaat er nu een kabel naar een usb adaptor en die gaat naar mijn usb port op de pc, de andere pc is een netwerk kaart ingekomen kabel van de router er naar toe en alles werkte

Bedankt iedereen voor de hulp!
:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan