Internet delen over een radius van 800 km

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo helpmij,

Ik heb een vraagje: Kan ik een hotspot of iets dergelijks opzetten om hem vervolgens 800 kilometer verder te gebruiken? (500km is ook goed)
Kan ik misschien iets via via of met satelliet doen?

BVD,
mva1997

Enige draadloze manier over die afstanden is een AM zender. Los van het hoge hobbygehalte (niet kant en klaar te koop) zal de bandbreedte niet om over naar huis te schrijven zijn.

Waarom zou je dit willen. Voor dit soort toepassingen gebruikt men normaal gesproken VPN verbindingen over internet. Of desnoods dedicated glasvezel verbindingen.

vakantie.... Die verder ligt dan 1800 km (reizen per auto) En aan gezien je altijd van die T-mobile paaltjes hebt staan waarvoor je geld moet betalen kan je beter een verbinding over brengen van thuis..

Goedkoopste alternatief is op lokatie een pre-paid sim te kopen, met internet abbo.

Die heb ik dus al maar dat is Hollandsnieuwe, en zoals ik al gemerkt heb is die alleen in NL beschikbaar... Beetje falend vindt je niet?

RogerS bedoeld waarschijnlijk, op de vakantie bestemming een lokaal pre paid kaartje kopen met internet

Ga er maar van uit dat dit niet haalbaar is voor iemand met een eindig budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan