Internet + Digitale TV + Telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste Helpmij'ers,

Sorry dat ik dit onderwerp in het verkeerde topic heb geplaatst, alvast bedankt voor het verplaatsen!:o

Nu mijn vraag... we willen een nieuw abbonement met Internet (snel, want ik download erg veel --> Het moet draadloos zijn voor laptops en er moet een kabel in mijn vaste computer --> we zitten met 3 a 4 man op het internet) --> +Digitale tv (en digitale ontvanger enz) .. --> + Telefoonabbonement (incl telefoons)..

Wie-o-wie weet bij welke aanbieder ik moet zijn en welk abbo ik moet nemen?

Groetjes!

Ik heb hem verplaatst voor je maar als je zelf al weet dat hij niet goed staat waarom kijk je dan niet even verder of je de juiste sectie kan vinden??

draadloos is nooit snel.
wil je via adsl of via de kabel...

Draadloos nooit snel?
Ik haal hier gewoon 22 - 23 Mb hoor draadloos.....
En als Ziggo straks naar de 50 Mb gaat is dat ook geen probleem met mijn router.

dan heb jij een goede ziggo aansluiting.
Die snelheid haal ik niet.....

Ja hoor, die haal ik makkelijk en dat is het verder niet afhankelijk of je je PC of Laptop draadloos of bedraad aansluit. De N routers tegenwoordig halen zulke hoge snelheden.

Ik heb Ziggo All in One Extra en die gaat binnenkort van 20 Mb naar 50 Mb.

Dit haal ik bij ziggo.....draadloos

Heel erg leuk allemaal ..
Maar kan ik misschien nog een antwoord op mijn vraag krijgen?!

Krijg ik hier dan antwoord op.

draadloos is nooit snel.
wil je via adsl of via de kabel...

Ik wil dat de laptops draadloos verbinding kunnen maken en ik zelf gewoon via zo'n kabeltje in de computer stoppen. Verder moet het snel zijn voor het downloaden en uploaden en we internetten en downloaden veel en intensief. ;)

Tja, ik ben zelf erg tevreden over Ziggo maar er zijn er genoeg die dat weer niet zijn.
Ik betaal nu 64.95 voor 20 Mb internet, telefoon inclusief alle gesprekken binnen NL en digitale TV. Die 20 Mb snelheid wordt dit jaar gratis verhoogd naar 50 Mb en volgend jaar komt er nog een verhoging aan ook gratis. Ik denk alleen niet of er ook providers zijn die er telefoons bij leveren of bedoel je dat niet.

Je kan hier ook een check doen voor je beschikbaarheid:

http://www.internetten.nl/

Snelheid heb je grotendeels zelf in de hand met de keuze van je abonnement. Vrijwel alle providers bieden tegenwoordig snel internet aan.
En als je bedraad en draadloos wil zal je toch een router moeten aanschaffen. Ik ken geen één provider die ook standaard een router erbij aanbied.

Laatst bewerkt:
ADSL of via de kabel.
Kabel zit je vast aan de aanbieder van je TV signaal.
Adsl kun je uit verschillende kiezen.
xs4all goed en betrouwbaar, weinig down.Gebruik ik op het werk.
tele2 heb ik bij verschillende geïnstalleerd niet mijn voorkeur

en xs4all heeft een modem inclusief router en draadloos gedeelte.

Laatst bewerkt:
Heel erg leuk allemaal ..
Maar kan ik misschien nog een antwoord op mijn vraag krijgen?!

Ja grappig die onderlinge een tweetje's.

Heb je een budget wat je max per maand uit wil geven en al eens een postcodecheck gedaan om te zien wat er zoal beschikbaar is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan