Internet doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spieluhr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Hallo beste mensen,

Als ik mijn internet opstart, kan komt er steeds te staan: pagina kan niet worden weergegeven. Ik weet zeker dat ik geen virussen op mijn pc heb. Wel heb ik last van 3 trojans GEHAD, deze zijn verwijdert. Heeft iemand een oplossing :shocked:

Alvast bedankt

Ik neem aan dat alles goed aangesloten zit?

Ga naar Start --> Uitvoeren en typ cmd in het dos-achtige venster wat verschijnt typ je ping 10.0.0.150 en druk op enter.
Krijg je '' antwoord '' dat het ontvangen is of niet?

En om je TCP/IP-protocol te testen ( wat nodig is voor internet ) is er dit: Uitvoeren --> cmd --> ping 127.0.0.1.
Krijg je daar '' antwoord '' op dan is je TCP/IP-protocol in orde.

Laatst bewerkt:
Ok, heb ik gedaan resultaat:

Bij ping 10.0.0.150 gaf hij: 4x time out bij opdracht aan
Paketten verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4 <100% verlies>

Bij ping 127.0.0.1 gaf hij aan:
Paketten verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 <100% ontvangen>

Die eerste is niet goed lijkt me, en die tweede wel. Hoe denk jij erover?

Die ping 10.0.0.150 is inderdaad niet goed.
Doe eens ping localhost.

Heb je de afgelopen tijd nog wat veranderd aan internet of instellingen of een programma geinstalleerd dan iets verandert aan je ip-adres?

Laatst bewerkt:
Hmm.. ik heb programma's verwijdert in mijn fire-wall lijst, deze programma's heb ik niet meer op mijn pc staan (zoals bitcomet) en die heb ik dus verwijdert uit de firewall lijst. Maar ik neem aan dat dat geen kwaad kan?

Ik heb wel 3 trojans gehad, maar heb geen idee of dat ermee heeft te maken, de namen zijn:

Java/TrojanDownloader.OpenConnection.AJtrojan
Java/TrojanDownloader.OpenConnection trojan
Java/Exploit.Bytverify trojan

Deze zijn verwijdert, maar misschien hebben ze schade aangericht toen ze er nog op zaten?

Alvast erg bedankt dat je me helpt :D

Laatst bewerkt:
Hmm.. ik heb programma's verwijdert in mijn fire-wall lijst, deze programma's heb ik niet meer op mijn pc staan (zoals bitcomet) en die heb ik dus verwijdert uit de firewall lijst. Maar ik neem aan dat dat geen kwaad kan?

Nee dat kan geen kwaad.

1) Doe weer een cmd en doe ping localhost.
2) Ga naar deze site en laat je pc online scannen op virussen/spyware en andere troep.

Ik ga nu naar bedje toe, morgen help ik verder. Succes!

Ik neem aan dat alles goed aangesloten zit?

Ga naar Start --> Uitvoeren en typ cmd in het dos-achtige venster wat verschijnt typ je ping 10.0.0.150 en druk op enter.
Krijg je '' antwoord '' dat het ontvangen is of niet?
.

Hoe kom je bij 10.0.0.50? Je weet niet eens in welke iprange de TS zit. Geen wonder dat er niet goed gepingt wordt als het ipadres niet bekend is......

Spieluhr,

Zit je rechtstreeks op het modem of achter een router? Als je ipconfig /all doet wat krijg je dan te zien (kun je doen in dosbox)

2) Ga naar deze site en laat je pc online scannen op virussen/spyware en andere troep.

Lastig als je geen verbinding kan maken met het internet ;)

Laatst bewerkt:
Hoi mensen, bedankt voor jullie snelle reactie.

Ik weet zeker dat ik geen virussen heb, heb echt alles gescant met diverse programma's.

Alleen kan ik pas zondag verder met de tips die jullie gaven, want ik ben van woensdag tot zondag weg (gescheiden ouders) Maargoed waarschijnlijk horen jullie zondagavond weer iets van me.

Groetjes Laura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan