Internet Doet Het Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatbreakers

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
58
Internet doet het niet, ik heb al heel veel dingen geprobeerd.
ik heb internet uitgeschakeld en toen weer ingeschakeld maar hij blijft het niet doen...
wat moet ik doen?

Doei
 
Dat zal zo niet gaan werken.............

Je vraag klinkt als............. "Mijn auto doet 't niet, ik heb al heel veel geprobeerd, accu los gekoppeld en weer aangekoppeld, maar hij doet 't nog steeds niet".

Geef veel, heel veel informatie en dan kun je wellicht zinvolle antwoorden verwachten.
 
okey,

mijn internet doet het niet,
ik heb veel dingen geprobeerd,
als ik internet opstart doet ie het niet, dan staat er "de pagina kan niet worden weergeven" met een heel verhaal erbij.
ik ben al een paar keer naar configuratiescherm geweest en dan geklikt op "netwerk en internet verbindingen" en heb internet een paar keer uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld.. wij hebben zo een kasje voor internet en die stekker van het kastje heb ik er ook een paar keer uitgehaald en dan weer derin gedaan maar hij doet het ook niet.
ik heb ook al een paar keer gescand met virus scanners, mischien dat ik een virus heb?
mischien weten jullie nog wat!

Doei
 
okey,

mijn internet doet het niet,
ik heb veel dingen geprobeerd,
als ik internet opstart doet ie het niet, dan staat er "de pagina kan niet worden weergeven" met een heel verhaal erbij.
ik ben al een paar keer naar configuratiescherm geweest en dan geklikt op "netwerk en internet verbindingen" en heb internet een paar keer uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld.. wij hebben zo een kasje voor internet en die stekker van het kastje heb ik er ook een paar keer uitgehaald en dan weer derin gedaan maar hij doet het ook niet.
ik heb ook al een paar keer gescand met virus scanners, mischien dat ik een virus heb?
mischien weten jullie nog wat!

Doei


iedereen heeft een kastje voor het internet !!!!
heb je een ROUTER
 
jah wij hebben een router, daaraan zit een ander kastje voor draadloos internet;)
maar kan iemand me zo snel mogelijk helpen op me vraaG?

Doei
 
Laatst bewerkt:
de installatiecd van de provider pakken en een nieuwe installatie doen, dan wel, je kiest voor systemherstel naar een datum van VOOR het probleem.
 
Laatst bewerkt:
we hebben alles van upc, de tel. doet het ook niet maar een andere computer met hetzelfde internet van upc doet het wel.
 
Dat zal best, maar ik blijf vooralsnog bij mijn vorige advies / adviezen. Voer 1 van de 2 maar uit.
 
ik heb de provider cdrom opnieuw geinstaleerd maar het heeft geen zin,
eerst had ik chello en nog geen draadloos internet, maar nu heb ik wel draadloos internet en ne hebben nu upc alles in 1 dus die chello cdrom heeft geen zin...
heb je nog wat anders om me te helpen?
 
Prima, maar waarom pak je in vredesnaam de Chello CD terwijl je nu UPC hebt.........?

UPC zal toch ook wel bij het toezenden van de brieven / wachtwoorden een of andere installatiecd hebben meegeleverd................?
 
wij hebben niet een cd rom van UPC ofso, want ik heb nu draadloos internet met een kastje en een antenne voor in de pc
maar daar zit geen cd rom bij..
 
Tja, ik heb geen upc, dus ik kan er niets van zeggen. Je hebt dus internet+telefonie middels upc en je hebt geen enkele cd / diskette of whatever dan ook...?
 
chello cd rom helpt ook niet. maar de telefoon doet het ook niet bij ons, we hebben dus alles in 1, internet&telefoon.
dus ik denk dat het misschien wel een storing van UPC is..
kan iemand mij nog helpen, of wie weet waar het aan kan liggen?
 
Ehm... misschien UPC/Chello bellen en het probleem bij hun voorleggen?

Jouw probleem kunnen meerdere oorzaken hebben en is echt een klus voor hun helpdesk.
 
het probleem is dat ik ook niet kan bellen. De telefoon doet het ook niet
en met mobiel bellen lukt ook niet echt goed
als ik nu mijn internet opstart staat er dat uw pc of routar moet aangesloten zijn op digitale telefonie kabel mode zoiets staat er
je moet dan ook een SID nummer en wachtwoord invoeren..
 
Hallo beatbreakers.

De benodigde SID code en wachtwoord vind je in de brief die je kreeg bij de instalatie van de internet verbinding.

Groetjes Erik Rothuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan