internet doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedoelde je dit: Ik moet een Ethernet adapter installeren (IC plus ip1000 family gigabit ethernet adapter

OP een ander medium.
Floppy of zo.
Ga nog eens terug naar de eerste link . van 10.30
DNu ben ik weg.
Mijn vissen verzorgen.aar wordt hij aan gegeven
 
Laatst bewerkt:
Waar zit jij nu dan op te werken?
Opzoeken bij Acer,dan ergens opzetten.
Doen wij toch ook.
Moet je wel weten weke ethernetkaart erin zit.

ik werk op een oude laptop, die waar de lan kabel het dus wel in doet :p
 
Carova,

Niet vervelend bedoelt, maar er is nu al meerdere malen verteld waar en hoe je je drivers kan vinden! Op de website van de fabrikant van de pc. Tevens is je een link naar een programma gegeven waarmee je precies kan zien welke hardware er in de pc zit.
En ook nog een link naar een topic over exact dezelfde pc.

Rest mij de vraag, heb je nu netjes al je drivers geinstalleerd? Te beginnen met de chipset driver en vervolgens de rest. Heb je nog vraagtekens in apparaatbeheer?
 
Carova,

Niet vervelend bedoelt, maar er is nu al meerdere malen verteld waar en hoe je je drivers kan vinden! Op de website van de fabrikant van de pc. Tevens is je een link naar een programma gegeven waarmee je precies kan zien welke hardware er in de pc zit.
En ook nog een link naar een topic over exact dezelfde pc.

Rest mij de vraag, heb je nu netjes al je drivers geinstalleerd? Te beginnen met de chipset driver en vervolgens de rest. Heb je nog vraagtekens in apparaatbeheer?

ja dat heb ik allemaal gedaan maar de enige die niet werkt met die drivers is de ethernet controller :( oftuwel waar het allemaal om gaat.
alle andere defecten dingetjes zijn wel gemaakt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan