Internet doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pausjoh23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Vele internetpagina's zijn snel opvraagbaar. Maar als ik www.marktplaats.nl of www.dft.nl intyp dan duurt het wel een minuut voordat de pagina geladen is. Als ik www.nu.nl intyp krijg ik direct de pagina. Maar als ik daarna een item aanklik dan staat het systeem lang te wachten. Klik ik op vernieuwen dan is de pagina er per direkt. vreemd gedoe. weet iemand een oplossing of heeft een idee. (legen cache, cookies etc etc.heb ik al geprobeerd, snelheid verbinding is ook oke).

Ligt voor een groot deel aan de hoeveelheid mensen die een bepaalde internetsite bezoeken.
Hoe meer mensen op een site ,hoe trager de site.

Gedeeltelijk waar maar daar zijn de servers van marktplaats wel op berekend hoor.
Die site laad altijd heel snel dus wat jij zegt gaat nu niet op.

Modem al eens gereset?

Laatst bewerkt:
Mijn computer hangt aan een netwerk waar de andere computers het gewoon doen...en snel zelfs. Het is een probleempje in mijn eigen computer maar ik kan niet bedenken wat dat moet zijn. (win xp, sp2). Ook explorer opnieuw geinstalleerd, helpt niet. Verder zie eerste melding.

Zet in IE (6 of 7?) de Geavanceerde- en de Beveiligingsopties op Standaard dan wel Herstellen. Als het nog niet helpt, zul je toch in het netwerk (via een router?) moeten kijken of jouw (adres)instellingen in het netwerk verbeterd moeten worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan