Internet doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Treamos

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Hallo,

Wij hebben een kabel verbinding en hebben die aangesloten op de router en een splitter, nou valt de verbinding vaak weg en dan moeten we de stekker er telkens opnieuw uit halen en er weer in doen, en soms doet ie het dan weer.
Wij hebben 3 computers met windows xp, en 2 met vista (waaronder mijn eigen).
Firewall hebben we niet echt, alleen de windows dingen (nod32 heeft geen firewall?)
De router is een Linksys BEFSR41 en een Planet SW501 splitter (geen draadloze verbinding)

Laatst bewerkt:
In de router zul je ergens vinden genaamd, lease time, dit geeft de maximale tijd aan die een pc, dus een ip adres, mag hebben. Na deze tijd zal het ip adres blijven bestaan, maar de connectie valt weg. Je zult even moeten zoeken en kijken of je deze dan op oneindig kan zetten.

Je kunt niet aangeven dat de lease time niet vervallen mag, of maximaal mag zijn?
Welke router betreft het? Kan ik mischien eens de handleiding downloaden en lezen voor je.

Nope, hij kan hem op nul zetten, dan heb je een dag, en als je zo hoog mogelijk doet maakt hij er 34463 minuten van. Maar wat ik wil is gewoon dat hij het uit zet ofzo, wordt gek van dat ding :confused:

het is een Linksys BEFSR41

Iemand die mij verder kan helpen?

de verbinding wordt trouwens gebruikt door 5 pc's, is het beter om een nieuwe router te kopen met acht uitgangen? Draadloos willen we in ieder geval niet wegens problemen met die verbinding altijd...

En als we een nieuwe router kopen, hebben we dan nog problemen, en welke moeten we hebben?

Nou met een nieuwe router blijf je het zelfde probleem behouden, ik vroeg het merk, mishcien lees ik er over heen? Dan kan ik voor je zoeken naar de handleiding en eens lezen....moest hier toen ook even stoeien, maar uiteindelijk werkt het perfekt. En draadloos, als het goed in ingesteld, dan werkt het grandioos hoor, en veilig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan