Internet download problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkmaistah

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2009
Berichten
10
hallo, ik weet niet zeker of ik dit in de goeie sectie plaats, maar ik heb een download probleempje.

als ik een file download van bijvoorbeeld 500 mb, krijg ikmaar 1200kb ofzo terug, soms wel wat minder, en soms wat meer. ik heb geen firewall en zulke dingen, en de downloads zijn ook niet in parts en ik weet zeker dat ze het doen, want ik heb hetzelfde een keertje gedownload bij een vriend van mij...

enig hulp???
 
Zit er soms een download accelerator op de PC? Dat soort software kan een download in de weg zitten.
 
nee, ik heb geen accelerator. ik heb wel een langzame computer, een pentium 2 ofzo, met windows xp erop...dat kan zowiezo niet, maar ik kan het ook niet gaan veranderen want anders gaan mijn ouders er geen bal van snappen.

trouwens, is diet wel de goeie sectie?
 
Ja, de sectie lijkt me wel de juiste.

Wat voor een soort internet verbinding heb je? Kan het een time-out kwestie zijn? Heb je dit probleem met elke download of alleen deze specifieke?
 
per kabel, geen router. het is geen time-out kwestie denk ik...ik krijg daar geen meldingen over. het gebeurt bij deze download, maar ook bij talloze andere! het rare is, dat doet hij alleen met direct download, niet met bittorrent, egt heel weird... so if you can help me???
 
Ik moet toegeven dat het heel moeilijk is zoiets op et lossen, maar toch nog wat poginkjes:D
Wat voor een beveiligingssoftware gebruik je (firewall, antivirus e.e.)?
Welk besturingssysteem gebruik je?
Je zegt dat je geen router gebruikt, maar toch wel een (kabel)-modem naar ik aan neem.
Hoe zwaar is de verbinding (in Mbits).
Heb je al gekeken op de web site van de kabel leverancier of daar berichten te vinden zijn over het soort modem dat je gebruikt en heb je de laatste versie firmware voor dat modem erop zitten?
 
haha, bedankt dat je nog wat poginkjes hebt!:p
ik gebruik geen antivirus en voor zover ik weet heb ik geen firewall
wel kabel -modem jah, ADSL ofzo?
20mbits
ik snap dat laatste niet, maar ik heb gekeken naar reacties enz. en bij hub zijn er geen problemen ontstaan.

helpt dit???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan