internet en download zeer langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardger9

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2001
Hoi,
mijn computer een 700 mhz, 265 mb ram met 2 harde schijven 1 van 6 GB en 1 van 10 GB
Heb ik draadloos internet met een topcom wireless webracer 1104 en een topcom skyracer pci card 144 met een adsl aansluiting van scarlet.
Maar het duurt heel lang voordat webpagina's geladen zijn en iets downloaden gaat via een telefoonlijn sneller:( weet kan mij helpen met het op lossen van dit probleem???
Ik heb al gescand met adaware en spybot
ALvast bedankt
Groeten Ard

Dit is van mijn aanbieder:
Toegelaten aansluitingen 1 tot 4
Downloadsnelheid 3.3 Mbits
Uploadsnelheid 384 Kbits
Maandelijks verbruik - Scarlet ADSL premium 15 GB
Mailbox POP3 5
Extra e-mailadressen per mailbox 3
Webruimte 50 MB*
Fax&VoiceBox inbegrepen

Dit is van speedtest:
Download 6.6 kbs
Upload 6kbs
Connection 89 conn/min
.

Heb je dezelfde trage verbinding als je met netwerkkabel werkt ?
Heb je ook P2P progjes op de achtergrond lopen ?

beste mensen

ik heb het zelfde probleem ik heb een router een annex A van Sweex en ook bij mij laden de pagina erg langzaam ik heb die tests gedaan via de link en ik kreeg dit:

Download: 121.4 KByte/sec
Upload: 31.3 KByte/sec
Connection: 733.0 Conn/min
Ping test Nederland: 14.0 ms

en wat zijn P2P progjes???

ja zo een heb ik er genaamd DC++ maar zelfs als ik die heb uitstaan is internet langzaam.

Maar het kan er mee te maken hebben

sj

Doe eens meerdere keren een speedtest,met DC++ aan en uit.
Probeer ook eens een groot bestand te downloaden en kijk wat dan de snelheid is.
Vergeet niet je standaard verlies tov je theoretische snelheden.

Sorry dat ik nu pas reageer ben een tijdje weg geweest.
Het geval was dus dat iemand anders op mijn draadloze verbinding had gezeten en ik dus over mijn data limiet ben gegaan daarom was ie dus zo langzaam.

Maar wie kan mij helpen de verbinding te beveiligen zodat dit dus niet meer gebeurd????
Groeten Ard

Fijn zonder beveiliging !?

Je kan via de clientsoftware gebruik maken van je WEP-Key en MAC-adres.Zo heb jij alleen toegang.Maar voordat je dat doet kun je misschien eerst die ander nog helpen met zijn limiet vol te maken

Je kan via de clientsoftware gebruik maken van je WEP-Key en MAC-adres

Ik ben nogal een leek op dit gebied kun je mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat met doen??:confused:
Alvast bedankt
Ard

Als het goed is heb je rechts onderaan in je beeldscherm naar alle waarschijnlijkheid iets van een pictogram wat signaalsterkte of iets dergelijks aangeeft.
Klopt dat ?

Geplaatst door upsidaisy
Als het goed is heb je rechts onderaan in je beeldscherm naar alle waarschijnlijkheid iets van een pictogram wat signaalsterkte of iets dergelijks aangeeft.
Klopt dat ?
Ja dat klopt

Als je dit programmatje met je rechtermuisknop eens opent heb je waarschijnlijk een aantal opties die je langs kunt gaan waaronder WEP-Key,MAC-adres enz ?
Zie je dat ?

ik kan dat niet openen met rechtermuis knop.
Ik bedoel het iqoontje waar ik een pijl bij heb gezet.

tomme niet gelukt...
Ik bedoel eigenlijk de groene balkjes of bedoel jij de computerjes???

Bijlagen

• signaalsterkte2.jpg
    signaalsterkte2.jpg
    4,3 KB · Weergaven: 33
Ja ik bedoel ook de groen balkjes.Probeer anders gewoon te dubbelklikken (zoals altijd)
Als dat niet werkt kijk dan nog eens even op de cd-rom van topcom.Welicht staat daar nog iets op.

met dubbel klikken krijg ik dit

Bijlagen

• signaalsterkte.jpg
    signaalsterkte.jpg
    5,5 KB · Weergaven: 56
Ik kan het niet echt goed lezen,maar ik dacht dat er ook geavanceerd bij staat.Als je dat eens aanklikt krijg je dan een aantal opties ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan