internet en email vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
1 bij het openen van internet krijg ik mijn internetpagina niet vol open ,en moet ik altijd op het vierkantje duwen om hem helemaal te openen
Kan ik dat ergens instellen dat mijn pagina bij het openen direkt helemaal open is

2 ik krijg iedere dag veel emails met reclame waar ik niets bij ben kan ik die emails ergens verbannen (outlook express )

dank bij voorbaat

Als je je IE opent met een snelkoppeling (knop dus) Klik dan eens recht op die snelkoppeling, klik op eigenschappen en kies achter uitvoeren voor gemaximaliseerd.

Je kan in OE regels opstellen. Je moet dan wel criteria weten waaraan een e-mail moet voldoen om een bepaalde actie (bijvoorbeeld weggooien) uit te voeren. Kijk eens in de help van OE als je zoekt op regels.

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Je kan ook Mailwasher installeren tegen reclame/spam:*klik*+Hier staat beknopt beschreven hoe Mailwasher in te stellen.

Maar mailwasher heeft wel een nadeel en dat is dat als je veel spam ontvangt (ik zit op 150 per weekend) mailwasher de neiging heeft vast te lopen!
Gr
Joep

Geplaatst door joepheldoorn
Maar mailwasher heeft wel een nadeel en dat is dat als je veel spam ontvangt (ik zit op 150 per weekend) mailwasher de neiging heeft vast te lopen!
Gr
Joep

Mailwasher is ook niet een handig alternatief vind ik, dit omdat het geen html kan weergeven.

Geplaatst door @temptation

Mailwasher is ook niet een handig alternatief vind ik, dit omdat het geen html kan weergeven.
En dus is het uitermate geschikt waar het voor bedoeld is, namenlijk het wegfilteren van ongewenste mail, aangezien het geen html weergeeft zal het ook geen ongewenste plaatjes en andere vervelende dingen downloaden en tonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan