Internet en email werken zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden.
Ik heb een probleem met mijn internet verbinding denk ik zelf
Rechts beneden in het scherm staa teen icoontje met 2 monitorschermpjes .
er staat bij die schermjpes ook een blauw cirkeltje dat valt steeds weg
als ik kijk bij netwerkcentrum staat er dan een kruis door de verbinding naar het internet.
Wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen ?
e de waele
 
De kabel eens vervangen omdat het kan zijn dat je een breuk in de kabel hebt.
 
IK heb mijn computer en mijn modem en router allemaal 10 minuten uitgezet.(stroom stekkers er uit)
Ik heb dan eerst het modem opgestart en gewacht tot deze goed is opgestart.
daar na de router en weer even wachten dan pas de laptop maar dat heeft niets geholpen.
Het bolletje bij de icoon valt nog steeds weg ook als ik op de site zit van helpmij en ik klik op
ads verbinding dan blijft hij gewoon rondtollen en links onder staat wacht op antwoord van helpmij en dan gebeurt er verde niets meer
wat kan dit toch zijn ?
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik uw bericht lezen ik zie dit niet staan kan dat?
e de waele
 
Ik heb draadloos.
Maar ik zie wel dat volgens mij de verbinding tussen netgear2 en internet er steeds een rood kruis verschijnt en als dat zo is dan verdwijnt ook het blauwe bolletje bij de monitors rechts onder

e de waele
 
Wat je kan doen is eens de drivers van je netwerkadapter(ontvanger) updaten als er nieuwere van zijn. "moest het een softwarematig probleem zijn." Is dit een nieuwe opstelling in je woning of staat die er al langer en heeft dan wel perfect gewerkt? zijn er veranderingen soft en/of hardwarematig veranderingen gedaan juist voor dat dit probleem is beginnen optreden?
 
Deze opstelling staat er al 8 jaar zo bij dit verschijnsel is er van de ene op de ander dag gekomen ik heb zeker al jaren geen problemen gehad dit heb ik nog niet eerder gehad
Het zou toch wel tussen mijn router en het internet moeten zitten ik vertouw dat rood kruis tussen de verbinding niet
e de waele
 
dan zou ik toch eens proberen om te kijken of er nieuwere drivers zijn van je netwerkadapter/kaart.
 
Ik heb eens geken met mijn kpn kpn &email assistend
Als ik kijk bij controleer de verbinding met uw provider dan krijg ik de volgend mededeling
het netwerkpad naar uw server is onderbroken door de volgende hop
3 speedtouh.lan 10.0.0.138 raporten de doelhost is niet bereikbaar
Wat dat betekend is mij een raadsel weet iemand wat dit is ?
e de waele
 
Het probleem is opgelost.
toen ik snachts thuis kwam viel mij in het donker op dat het lampje van het internet op mijn modum soms voor een tijdje uit ging en later weer aan. ( ik heb hier nooit op gelet omdat het ergens achter zit)
Ik dacht daar ga ik morgen eens naar kijken wat dat is.
Wat denkje smorgens brande het lamje constand ik mijn lapto opgestardt en alles was ok
wat het is geweest zal wel nooit uitkomen maar nu is het goed
zet status opgelost allen bedankt nog voor het meedenken
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan