Internet erg traag (Linksys WRT120N)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ww87

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
31
Al zeker een week is mijn internet heel erg traag. Soms gaat het iets sneller, maar net duurde het zeker een halve minuut voordat dit forum geladen was. Het ligt niet aan de draadloze verbinding, want ook het internet op de computer die aangesloten is op de router is heel traag.

Aan de router is door ons niets veranderd en anderen kunnen er ook niet makkelijk op want zowel de router als de verbinding zijn beveiligd.

Het kan natuurlijk aan de internetprovider liggen, dat is Ziggo, maar misschien weet iemand of en waar het aan kan liggen bij de router.

In ieder geval bedankt voor het lezen van het probleem.
 
Zou je anders even naar het onderstaande adres willen gaan, en een test willen doen ?
( controleer ook of er pc's binnen uw huis aanstaan die aan het downloaden zijn via internet explorer, firefox, utorrent en dergelijke )

http://www.speedtest.net

Mvg

Marco
 
Dit is raar, want hier is over het algemeen niets mis mee...
 
Ik heb dat ook wel eens, ik noem dan de verbinding "lam". Gwn even router uitzetten, 10 sec. wachten (Ja 10 sec 0.o.. Altijd 10 sec.) en dan weer aanzetten.

Ik doe dat gemiddeld 1x per maand.
 
Ik heb dat ook wel eens, ik noem dan de verbinding "lam". Gwn even router uitzetten, 10 sec. wachten (Ja 10 sec 0.o.. Altijd 10 sec.) en dan weer aanzetten.

Ik doe dat gemiddeld 1x per maand.

Ondertussen is het opgelost. Het lag niet aan de router. Bij een oude router was wat jij zegt ook wel eens nodig.

Gister ontving ik een nieuwe modem van Ziggo zonder één aan te vragen, want ze blijken sneller internet aan te bieden en met deze nieuwe werkte het weer zoals vanouds. Ik denk dus dat het daarmee te maken heeft.

In ieder geval is het opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan