Internet erg traag: router of Multikabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Sinds gisteren vind ik het internet erg traag. Ik heb de SWEEX router eraf gehaald en de kabel direct aangesloten: het bleef traag. Vandaag weer via router: ik vind het veel trager dan daarvoor. Volgens Multikabel ligt het niet aan hun, maar aan de router of aan de software (niets veranderd t.o.v tijd met snel internet). Zijn er andere multikabelgebruikers?? Zijn er adviezen??? Vaak komt ook de mededeling: pagina niet gevonden; door op "VERNIEUWEN" te klikken komt de pagina wel.

?????????????????

Hier ook in Hoorn. Alles gecheckt: spy en virusvrij.

Toch de router. Instellingen???

SWEEX Broadbandrouter

Om cache bestanden te wissen:

Volg deze stappen om de opgeslagen cache-bestanden in Internet Explorer te verwijderen:

1. Open Internet Explorer.
2. Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties.
3. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen"
4. Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen".
5. Klik op OK.
6. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.

kijk ff of het lukt...

ik hoor het wel

Rob

Alles al gedaan. ik gebruik IE 6 / Windows XP.

Het rare is dat ik 's ochtends de gewone snelheid heb en 's middags het erg traag gaat worden. Het maakt niet uit of ik met of zonder router aangesloten ben. Dit is toch genoeg bewijs ervoor, dat het toch bij Multikabel ligt? Of kan ik nog iets doen?

check de buren oid, kijk ff of het bij hun ook langzaam is....
en hier
kan je je snelheid meten
Probeer eens met firefox hier
en laat hem eens erbij draaien, kijk eens of dit scheelt, je kan gewoon met 2 browsers werken, alleen niet als standaard in stellen, verwijderen gewoon via software
je kan dan kijken of het aan de browser ligt of multikabel

succes

Rob

ik woon ook in hoorn (grote waal) en heb die problemen heel af en toe eens,maar meestal draait het wel goed.

Hoi, hier Kersenboogerd.

Bij mij het zelfde. Meestal draait het lekker (power-abonnement). Het valt me echter sinds woensdag op. Ik ga nu naar huis en zal het eens checken.

Groeten

Paul

Nee, alleen bij mij achter het bureau!!!!

Sinds gisteren draait alles weer als een zonnetje, dus toch de verbinding denk ik.

Groetjes uit Hoorn

Nou ja, ook weer opgelost...Hier draait alles ook weer als een zonnetje.....Ik hoop voor heel lang!!!

Groetjes uit het zonnige Zuid-Limburg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan