internet explode bugg

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij zijn er een paar DIVs niet goed afgesloten in de code. Kijk er eens naar met notepad++ .

die heb ik op mijn laptop staan maar ik zal het even proberen
is IE daar zo gevoelig voor ?:O

Die <head> tag hoort onder de <html> tag. Dus, eerst doctype, dan html openen, dan pas head openen. Onder </head> open je vervolgens </body die je onderdaan je document weer sluit, gevolgd door </html>. Dit heeft niets met een bug in IE te maken, de structuur van je document klopt gewoonweg niet. Eerst de fouten in de HTML oplossen, dan pas software de schuld geven :)

Bij twijfel de html validator gebruiken.

die heb ik op mijn laptop staan maar ik zal het even proberen
is IE daar zo gevoelig voor ?:O
doorelkaar Hoe hun versta jij als ze alle woorden in mensen zinnen goed husselen?

Laatst bewerkt:
Ok bedankt ja sorry daar geen verstand van is ons echt nooit geleerd op mijn opleiding en er is ons wel geleerd dat in IE dingen wel vaker niet werkt,, :P
dus ja ik dacht dat dit weer een IE bugg was :P maar bedankt voor de tip :)

Laatst bewerkt:
Ok bedankt ja sorry daar geen verstand van is ons echt nooit geleerd op mijn opleiding en er is ons wel geleerd dat in IE dingen wel vaker niet werkt,, :P
Als ze je de basisstructuur van een .html document niet hebben bijgebracht zou ik toch m'n geld terugvragen. Dat hoort toch op dag 1 behandeld te worden.

Bedankt :) echt stom van me :)
nu nog even de slider goed doen want die is nu wat raar aan het doen hihi echt bedankt weer wat geleerd :D

En ik en ingestroomd in het 2de jaar en weet niet of je zulke dingen in1ste jaar krijgt :)
maar ik weet het nu :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan