internet exploder loopt steets vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard32

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
hey iedereen ik heb een vraagje ik zit op mn pa zijn pc een celleron e1200 1.60ghz
kloksnelheid 221ghz 0.99gb
nu als ik iets wil doen een online game ofzo dan loopt me internet exploder vast
en in exstremen gevallen valt pc uit en herstart hij hij hem ik heb van alles geprobeerd
nieuwe instalatie enz maar blijkt niet te helpen kreeg een keer de fout dat het met adobe flashplayer te maken had nu is mijn vraag waar kan het aan liggen ik heb een onboard videokaart en maar een geheugen strip van ik weet niet hoeveel

mijn idee is dat het daar aan ligt te wijnig werk geheugen omdat ik het alleen op dingen heb waar me grafishe dingen aan het werk moeten , maar ik ben geen echte pc kennen dus hoop hier een antwoord te krijgen bvd gerard

Hallo,

als eerste welk besturingsysteem gebruik je?
en ten tweede welke versie van internet explorer heb je?

heb je alle updates van microsoft gedownload en geinstalleerd?

zo ja, dan zou ik windows ff op niew installeren.
optie 2: heb je andere browsers wel eens geprobeert? zoals firefox 3.5.
ik zelf gebruik windows 7 rtm met firefox 3.5.
en het werkt uitstekend:thumb:

ik wil je best helpen.

gr Patryk vd meulen

ik heb windows xp en heb gister een verse instalatie gedaan maar probleem is blijven bestaan firefox heb ik ook geprobeerd niks wil echter lukken en het is alleen bij games surfen lukt wel dan heb ik nergens last van en heb alle updates gedaan

ik zat dat eens proberen thanx maar denk dat pc te zwak is ofzo want hij word ook warm als ik lichte games speel

meschien licht het aan je internet verbinding? anders denk ik dat je meer ram geheugen erbij moet stoppen

Dit slaat allemaal weer nergens op, een vastlopende browser door je internetverbinding?

Ik zou eerder gaan twijfelen aan je videokaart, voeding of temperaturen..

helaas heb ik nog geen oplossing gevonden

en met videokaart heb ik het ook geprobeerd en blijft het zelfde probleem
ik heb een onboard standaart

en heb een gforce8400 er in gestoken maar werkt nog steets niet

en hij word te warm als ik dingen ga doen waar grafish wat gevraagt word met gewoon surfen heb ik nergens last van

Zit er wel koelpasta tussen de processor en processorkoeler?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan