Internet explore 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

froggyx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2007
Berichten
4
Ik heb windows vista en kan in internet explore geen video bekijken.
internet explore opent een nieuw tabblad en geeft aan dat dat de web pagina niet kan worden weer gegeven.
Eerst werkte het prima en nu in eens niet meer.
Kan iemand mij helpen.
Streams e.d doen het wel.
 
Ik heb windows vista en kan in internet explore geen video bekijken.
internet explore opent een nieuw tabblad en geeft aan dat dat de web pagina niet kan worden weer gegeven.
Eerst werkte het prima en nu in eens niet meer.
Kan iemand mij helpen.
Streams e.d doen het wel.


ligt het niet gewoon aan de pagina die je probeert te bezoeken??
 
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet opties, Beveiliging, knop Aangepast niveau, scroll naar beneden tot de regel Animaties en video's van webpagina's weergeven (zoiets) en zet er een vinkje voor. IE afsluiten, voor de zekerheid PC herstarten. Wil het nu wel?
 
Heb je wel de juiste codecs voor die video?
En streams kun je wel bekijken? wat zijn die video's dan?
 
Filmpjes met een url verwijzing.
Ik kan de urls open wel met media player afspelen, alleen zou dat normaal vanuit internet explore vanzelf moeten opstarten
 
Kijk dan eens bij de internet opties, programma's en invoegtoepassingen, staat daar wmp wel bij?
 
Internet Explorer 7

Ik heb twee vragen:

1) Ik krijg steeds boven in de balk allemaal chinese/japanse letters i.p.v. nederlands alfabet, heel vervelend en irritant. Hoe verander ik dat? Ik heb het ook al met Codering etc.. geprobeerd, er verandert niets en de pc is virusvrij.

2) Als ik op een webpagina op een link druk met CTRL aan (voor de pop up preventie) dan wordt heel Internet Explorer 7 afgesloten, en kan je opnieuw beginnen. Hoe los ik dat op? Ik heb he ook al opnieuw geïnstalleerd.

mvg.

[EDIT] Is inmiddels niet meer nodig, we zijn 3 jaar verder en draai al een jaar op Macintosh. :) Joepie de poepie! Veel beter. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan