internet explore foutmelding iexplore.exe wat kan ik hier aan doen ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Macyn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Macyn

hallo ik heb even een vraagje
nadat ik internet had geopend was deze ineen weg. HELUP
ik krijg een foutmelding genaamd iexplore.exe er is een fout opgetreden en hij moet helaas worden afgesloten
dat zegt hij iedere keer als ik explore open. via kazaa zit ik nu op het internet maar ik zou graag weer via explore werken. hoe kan ik dit probleem oplossen. ook nadat ik mijn computer opnieuw opstart is het zelfde probleem er nog
m.v.g.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan niet naar de link krijg ik ook een foutmelding. misschien kan je het stuk tekst dat je me wil laten lezen even schrijven (typen) want linken kan ik niet openen je tekst zelf kan ik wel lezen.

m.v.g. mariska

Omdat het aantal logs schrikbarende vormen begon aan te nemen is Helpmij een samenwerkingsverband aangegaan met het ASO (AntiSpywareOffensief) forum. Op dit forum zijn meerdere (internationaal) bekende helpers aanwezig.
Hoe moet ik nu een Hijackthis log plaatsen?

1. Ga naar www.antispywareoffensief.nl en registreer je daar, dit is nodig om de log te kunnen plaatsen.

2. Na het registreren en activeren van het account klik je hier en plaats je log die aan de regels voldoet. Wij beseffen dat het vervelend is dat u zich weer moet registreren bij een ander forum, maar dit is voor ons een zekerheid om de service en continuïteit te waarborgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan