Internet Explore icon terug halen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter FFOM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo

Toen mijn besturingsysteem was geïnstalleerd had iemand het internet Explorer icon weggehaald aan de hand van een menu.
Nu kan ik hem niet vinden op de bureaublad of of snel menu.
Mijn vraag is hoe haal ik hem terug?

Het leek eerst heel onschuldig omdat ik firefox kan gebruiken, maar ik merk dat firefox veel nadelen heeft zoals flash niet kunnen afspelen of de microsoft site benaderen terwijl ik updates nodig heb.

XXX Ayla

Ga naar "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" en maak daarvan een snelkoppeling. Deze kun je dan naar keuze plaatsen waar je dat wenst. Of misschien staat hij nog in de prullenbak en kun je hem/ze van daaruit terughalen.

Of om IE weer als default browser te zetten
klik rechts op de start-knop
Kies eigenschappen
Klik op de knop Aanpassen...
Zorg ervoor dat het vinkje voor Internet: aanstaat
Hier achter de gewenste browser (FireFox of Internet Explorer) selecteren
Klik op OK
Klik nog een keer op OK

Ik denk dat het niet OF is maar EN.
Dus na het (terug-) plaatsen van de snelkoppeling IE als default instellen.

Installeer de juiste plugins eens in firefox, dan is het een prima browser en zeker beter dan Internet Explorer!

Updates kan je automatisch laten uitvoeren, daarvoor heb je de microsoft website niet nodig.

En de microsoft website is zowat de enige website waar firefox en andere niet IE-browsers problemen mee hebben (logisch, microsoft ondersteund alleen zijn eigen browser, zo egoïstisch is microsoft wel).

Flashplugin (flash installeren vanuit firefox) en flash is ook geen probleem meer. Als je echt problemen hebt met websites die IE wel kan afspelen kan je steeds tijdelijk overschakelen op IE of de IE-plugin installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan