Internet Explore Multiprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bossers

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Oke,

Om te beginnen is dit een multi probleem dus de oplossing zal diep liggen denk ik. Het eerste probleem is dat wanneer ik hotmail.com intik er een wit scherm komt. Onderin het scherm komt een geel bord met een uitroepteken en geeft twee fouten weer, een syntax fout en een laad fout. Niks helpt om hotmail terug te krijgen. Tweede probleem is dat ik bijna niks kan downloaden. Adaware bijvoorbeeld en hitman kan ik niet downloaden om min computer te scannen. Er wordt gezegd tijdens het downloaden dat dit geen geldige windows toepassing is. Derde probleem is dat ik geen filmpjes kan kijken, die worden niet op de site geladen. Ik kan filmpjes die al op de computer staan wel kijken via Windows mediaplayer bijvoorbeeld.

Vierde probleem (is geen IE probleem daarom nieuwe alinea) is een raar probleem. Mijn achtergrond is een tekstbericht van een virusverwijderaar die ik niet ken (zie geen naam) en laat twee bestanden zien die verwijdert moeten worden alleen het is een afbeelding. Via eigenschappen (rechtermuisklik) kan ik achtergrond veranderen, alleen hoe een tekstvenster eruit ziet. (aangezien dit niks met IE te maken heeft hoef ik hier dan niet per se een antwoord op te hebben, wel op de eerste alinea a.u.b.)

Vriendelijke Groeten,

Koen

...en alle problemen bij elkaar klinkt dit als een infectie met virussen en/of spyware... :confused:

Kun je via een andere pc (vanjezelf of een handige buurman/vrouw) niet Ad-aware en de bijbehorende DEFS.ZIP of CORE.ZIP downloaden en die op je pc installeren?
Is je virusscanner nog wel werkend, en heeft ie een recente update gehad? Keertje je hele pc laten scannen op virussen kan geen kwaad...
Mocht dit niet kunnen of niet werken, dan zou je kunnen proberen naar een herstelpunt terug te gaan. En kijken of de problemen dan verdwenen zijn.

Bedankt voor je snelle reactie ;)

Ik zou dat wel even kunnen proberen, alleen mijn moeder wordt gek als ik iets op haar omputer download :P Ik heb Mcafee en loop pas af eind 2009 zegt die en hij is bijgewekrt+vind geen virussen maar ik zal het cker doen. Alleen wat is CORE.zip en die andere zip precies?

DEFS.ZIP en CORE.ZIP dat zijn de definitie-bestanden die horen bij Ad-Aware...
Je hebt dus het programma Ad-aware, en als je handmatig wilt updaten (omdat bijvoorbeeld de internetverbinding niet goed werkt), dan heb je 1 van die ZIP-bestanden nodig.

Het ligt aan de versie Ad-aware, welke je nodig hebt; bij Ad-Aware 2008 heb je de CORE.ZIP nodig, bij Ad-Aware SE heb je DEFS.ZIP nodig. Je kunt ze hier vinden, rechtsboven op de site: http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/

Uhm die link werkt niet? Hij geeft aan dat de pagina niet laadt of er een fout is en f5 drukken heeft geen zin

Heb je de link geprobeerd op je "zieke" pc, of op een pc die het nog wel normaal doet?
Want op je eigen pc, met al die "zooi" erop ben ik bang dat er geen enkele site meer fatsoenlijk naar voren komt. Kun je aangeven of je op eigen pc nog wel iets van internet hebt?

Op mijn zieke computer, maar ik heb windows opnieuw geinstalleerd (home deze keer) en hij werkt weer top. Ik meot alleen nog de internetverbinding instellen (verbonden via kabel met route en modem) en dat is een LAN verbinding d8 ik of iets met ADSL iig lukt dat nog niet helemaal. Tips mischien?

Als je verbinding bekabeld is, dan moet je netwerkkaart goed geinstalleerd zijn. Even checken bij Apparaatbeheer of de netwerkkaart OK is. Door de nieuwe Windows installatie kan het zijn dat ie de juiste driver mist.
(Omdat de meeste pc's tegenwoordig een onboard-netwerkaansluiting hebben staat de driver op de cd van het moederbord.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan