Internet Explorer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

belindo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Ik kan met mijn Internet Explorer 10 niet meer goed werken want mijn Favorieten werken niet meer.
Ook programma's op mijn werkbalk werken ook niet meer. Wat moet ik nu doen? Help mij a.u.b.
Bedank.

Ok, even opnieuw instellen:

De instellingen van Internet Explorer herstellen

1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
  2. Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start
    4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg
    . Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
  3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
    N.B: Andere methode is via Start
    4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg
    , Configuratiescherm, Internetopties.
  4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
  5. Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u de browsegeschiedenis, zoekmachines en accelerators, startpagina's en InPrivate-filtergegevens wilt verwijderen.
  6. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
  8. Sluit Internet Explorer af.
    De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Als dat niet lukt, download & herinstalleer IE10, volgens deze handleiding, maar dan zonder eerst te de-installeren: Internet Explorer 10 downloaden in het officiële Microsoft Downloadcentrum.

Je map Favorieten kan je bereiken door in de adresbalk van Explorer %userprofile% te typen.

Laatst bewerkt:
Je map Favorieten kan je bereiken door in de adresbalk van Explorer %userprofile% te typen.

Beter/completer is om daar in te vullen: shell:favorites

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan