Internet Explorer 5.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
249
Hoi iedereen,

Ik heb telkens een offline melding tijdens het internetten waardoor het surfen trager word. Kan dit aan Internet Explore liggen? Denken jullie dat het helpt als ik Int Exp via configuratiescherm: software: probeer te herstellen? En als ik dat doe, kan ik daarna wel weer gewoon het internet op of moet ik mijn Wanadoo cd weer installeren? Of verandet er nix en kan ik zonder gevaar Int expl proberen te herstellen?

Alvast bedankt en groetjes uit het koude en regenachtige noorden :)
 
je kan internet explorer gewoon herstellen. Maar kan je ons anders even de offline melding geven. Graag de exacte foutmelding.


ps en welke windows draai je
en internet je via kabel, adsl, isdn of analoog ?
 
Hoi,

Ik heb Win 95 met Wanadoo Cable Broadband.
Krijg telkens deze melding:

Er is momenteel geen verbinding met het internet
beschikbaar. Als u de internetinhoud wilt bekijken die op uw pc is opgeslagen klikt u op "offline werken."
Klik op "opnieuw proberen" als u wilt proberen om een verbinding te maken.
 
Laatst bewerkt:
ja het vinkje staat er gewoon. Dat zit dus wel goed.
En ik heb ook Internet Explorer herstelt maar dit heeft
niet geholpen. Ik krijg wel verbinding met het internet maar ik krijg steeds de melding dat ik of opnieuw verbinding moet proberen te maken of offline te gaan werken. Als ik dan opnieuw proberen kies dan word alles heel traag en duurt het soms minuten voordat ik op een site kom.
 
download eens spybot en laat het alles verwijderen. LET OP > wel eerst via online tabblad de updates downloaden en installeren

http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,22262,00.asp

probeer dit eens van saldos:

1. Zet je firewall uit en kijk dan of je probleem opgelost is. Zo ja, dan moet je je firewall ff anders configureren, of anders helemaal verwijderen en in de standaard instellingen houden.

2. Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat-ok-ok.

3. Als dit niet helpt, dan moet je dit doen: (Let op: doe dit alleen als je Windows 98/ME hebt) :

Je gaat naar start-uitvoeren en typt regedit bij openen, dan op ok.

Daarna ga je naar Hkey local machine, klikt op het plusje en dan wordt het een minnetje. Je doet hetzelfde met:system-current control set-services, daar heb je een map die winsock2 heet(let op:verwijder alleen de winsock2 en niet de winsock!). Daar klik je op en markeert hem, en die verwijder je d.m.v. "delete".
Daarna ga je naar start-instellingen-configuratiescherm-netwerk. Je verwijderd daar TCP/IP van je netwerk kaart.
daarna klik je op toevoegen, dan komt een ander schermpje die protocol heet, dan weer "toevoegen"klikken.
Dan krijg je een ander scherm:Aan de linkerkant kies je voor microsoft(klik) en aan de rechterkant kies je voor TCP/IP(klik). je klikt op OK en daarna weer op OK en dan zegt de computer: de instellingen zijn pas van kracht als je je computer opstart> restart je computer


4. Als dat niet helpt, start-instellingen-configuratiescherm-netwerk en verwijder alles wat daarin staat. Laat alleen client voor microsoft netwerken daain staan -ok -ok en restart de pc. Je krijgt dan een wizzard. Volg de wizzard en installeer je netwerkkaart weer opnieuw en restart de pc weer opnieuw.

5. Als dat niet helpt ga dan naar Start-uitvoeren- type regsvr32 urlmon.dll, en klik ok.

6. Ga naar start-uitvoeren-winipcfg-ok en klik op alles vrijgeven-alles vernieuwen.

7. haal je adaptor van je modem uit de electriciteit doe hem na 5 minuten weer terug. Je modem reset zichzelf weer opnieuw.

8. Helpt dat allemaal niet, dan moet je dit opslaan als speed.reg in een kladblok (inclusief REGEDIT4).


REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP]
"DefaultRcvWindow"="32767"
"DefaultTTL"="128"


Je klik daarna op het regbestandje en hij vraagt of je het wil toevoegen aan je register. Je zegt "ja" en restart je pc.


9. Als die niet helpt, dan dan moet je dit opslaan als speed1.reg in een kladblok (inclusief REGEDIT4).


REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP]
"DefaultRcvWindow"="64240"
Je klik daarna op het regbestandje en hij vraagt of je het wil toevoegen aan je register. Je zegt "ja" en restart je pc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan