Internet Explorer 64 bits verwijderen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb in Windows 7 64 dus een IE8 32 en een IE8 64 bits. Standaard is IE 64 de browser. Echter Flash werkt niet in IE8 64 en dat is zeer hinderlijk. Dan moet je eerst IE8 32 opstarten. Uiteraard absurd dat Flash niet werkt in 64 bits maar het is zo. Hoe kan ik IE 64 verwijderen of hoe kan ik IE 32 als standaard browser installeren??

jawel, maar via IE 32 bits, die moet je dan eerst opstarten.

Er is inderdaad nog geen 64Bits flashplayer. Waarom de 64BIT IE verwijderen, zorg gewoon dat de 32BIT je standaard browser is. Hoewel mijn voorkeur naar een andere browser gaat.

Laatst bewerkt:
gek ik heb windows 7 64bit 3.16gig dualcore geen probleem

Ik heb in Windows 7 64 dus een IE8 32 en een IE8 64 bits. Standaard is IE 64 de browser. Echter Flash werkt niet in IE8 64 en dat is zeer hinderlijk. Dan moet je eerst IE8 32 opstarten. Uiteraard absurd dat Flash niet werkt in 64 bits maar het is zo. Hoe kan ik IE 64 verwijderen of hoe kan ik IE 32 als standaard browser installeren??

dit is wel maf ik weet dat 64bit in het begin wat moeilijk was maar ik heb geen enkel probleem en nu is er IE 9 download directx java flash player enz dan werkt alles goed of je moet vista hebben de flop van de eeuw.

mee eens

Er is inderdaad nog geen 64Bits flashplayer. Waarom de 64BIT IE verwijderen, zorg gewoon dat de 32BIT je standaard browser is. Hoewel mijn voorkeur naar een andere browser gaat.

helemaal gelijk maar nu kan alles wel met de 64bit IE ik heb geen problemen

topic 1 jaar oud.
belegen, niet actueel, inbreken.
Daarom voorzien van een slot.
Maak een nieuwe vraag voor jouw probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan