internet explorer 7; automatisch interetpagina terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leek123

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Bij het beantwoorden van e-mail, of dit nu op msn, of wat dan ook is hoor ik regelmatig soms 1x per minuut en soms 5 minuten niets een klik. Vervolgens springt hij 1 of 2 bladzijdes terug met als gevolg dat ik mijn getypte tekst helemaal kwijt ben. Dit gebeurt trouwens ook bij invuldocumenten....dus je typt - hoort klik klik - en weg tekst.

Ik ben een leek op computergebied maar ook enkele mensen die er een beetje verstand van hebben weten geen oplossing. Zekerheidshalve hitman pro 2 gedraaid en diverse andere programma's.

Wat moet ik nu doen? Ik hoop echt dat een van jullie weet wat dit kan zijn.

Alvast hartstikke bedankt voor je moeite.

Met vriendelijke groet,

Richard alias leek123

Installeer en gebruik ook eens het programma CCleaner (zoeken met google)

Beste Valentijn,

cclenaer had ik al; wel geupdate en gedraaid maar probleem is niet verholpen.

Hoi,

Vreemd probleem.
Het doet toch denken aan één of meerdere Cookie(s) .... of een ander programma dat actief is.
Kijk eens of je onder het configuratiescherm bij 'Software' programma's tegenkomt, waarvan je niet weet, of eigenlijk wél weet, dat ze niet op je pc thuis horen ......
Doe evt. ook eens een on-line viruscheck met Norton, McFee o.i.d.

Beste Valijn,

Bij Software zag ik niets vreemds; althans voor zover ik dat kan beoordelen. Ik ben nu bezig met een virusscan van Symantec. Ik laat je zodadelijk wel het resultaat weten. Zou het misschien ook iets met internetinstellingen (geavanceerd) te maken kunnen hebben....of is dat onwaarschijnlijk of onmogelijk.

tot zodadelijk

Groetjes Leek123

De computer is on-line gechecked maar is Safe! Wat nu te doen?

groetjes leek123

Ehhh.......

Heb je IE7 als update op je pc staan?
Zo ja, verwijder hem dan eens (via het Configuratiescherm > Software).
Na herstart van je pc heb je dan weer IE6 op je pc.