internet explorer 7; automatisch interetpagina terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leek123

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Bij het beantwoorden van e-mail, of dit nu op msn, of wat dan ook is hoor ik regelmatig soms 1x per minuut en soms 5 minuten niets een klik. Vervolgens springt hij 1 of 2 bladzijdes terug met als gevolg dat ik mijn getypte tekst helemaal kwijt ben. Dit gebeurt trouwens ook bij invuldocumenten....dus je typt - hoort klik klik - en weg tekst.

Ik ben een leek op computergebied maar ook enkele mensen die er een beetje verstand van hebben weten geen oplossing. Zekerheidshalve hitman pro 2 gedraaid en diverse andere programma's.

Wat moet ik nu doen? Ik hoop echt dat een van jullie weet wat dit kan zijn.

Alvast hartstikke bedankt voor je moeite.

Met vriendelijke groet,

Richard alias leek123

Installeer en gebruik ook eens het programma CCleaner (zoeken met google)

Beste Valentijn,

cclenaer had ik al; wel geupdate en gedraaid maar probleem is niet verholpen.

Hoi,

Vreemd probleem.
Het doet toch denken aan één of meerdere Cookie(s) .... of een ander programma dat actief is.
Kijk eens of je onder het configuratiescherm bij 'Software' programma's tegenkomt, waarvan je niet weet, of eigenlijk wél weet, dat ze niet op je pc thuis horen ......
Doe evt. ook eens een on-line viruscheck met Norton, McFee o.i.d.

Beste Valijn,

Bij Software zag ik niets vreemds; althans voor zover ik dat kan beoordelen. Ik ben nu bezig met een virusscan van Symantec. Ik laat je zodadelijk wel het resultaat weten. Zou het misschien ook iets met internetinstellingen (geavanceerd) te maken kunnen hebben....of is dat onwaarschijnlijk of onmogelijk.

tot zodadelijk

Groetjes Leek123

De computer is on-line gechecked maar is Safe! Wat nu te doen?

groetjes leek123

Ehhh.......

Heb je IE7 als update op je pc staan?
Zo ja, verwijder hem dan eens (via het Configuratiescherm > Software).
Na herstart van je pc heb je dan weer IE6 op je pc.
Kijk of het probleem zich dan ook voordoet.
Zo nee, probeer dan IE7 opnieuw te installeren.

T'is maar een optie, maar ik zou zo niet weten wat je anders nog kan doen.

Beste Valijn,

Wederom bedankt voor je reactie. Wat bedoel je precies met 'heb je ie7 als up-date op je pc staan'?

Als ik IE7 verwijder ben ik zeker ook alles kwijt zoals mijn favorieten. Op deze pc heeft nooit IE6 gezeten.

Groetjes Leek123

Hoi ....

Vista?

Weet niet of je dan IE7 wel kán verwijderen.

Maar - zo ja - je kunt je favorieten exporteren via het menu Bestand > Importeren en exporteren...

Bij het beantwoorden van e-mail, of dit nu op msn, of wat dan ook is (...)Dit gebeurt trouwens ook bij invuldocumenten....dus je typt - hoort klik klik - en weg tekst.
Het gebeurt dus in Windows Live Hotmail (=IE7) en bij webformulieren (=IE7). Heeft je toetsenbord soms in Word ook wat "kuren"? Geven sommige toetsen, b.v. Tab, Enter, Spatiebalk op sommige momenten onverwachte reacties?

Beste Boeing 737,

Hartstikke bedankt voor je reactie. De laatste week was ik niet in staat om te internetten vandaar pas nu. In word heb ik voor zover ik weet geen problemen. Stel je voor dat ik dat wel zou hebben wat you dan het probleem en de oplossing zijn. Wat zou jij nu doen in mijn plaats. Moet ik ie7 verwijderen en ie6 hanteren.....ik weet ehet echt niet hoor. Ik vraag me trouwens af of het probleem dan verholpen zal yijn. Het probleem speelt ycih trouwens af op mijn notebook Sony Vaio VGN FE 31M die ik in december 2006 heb gekocht en nauwelijks gebruik....gek he.

Ik hoop nog van je te mogen horen.

Met vriendelijke groet,

Leek 123

Hoi,

Touchpad misschien?
Kan me herinneren dat al bij de geringste 'touch' (bijvoorbeeld met de muis van je hand) Windows reageert met een 'handeling'
Heb ooit ook een Vaio gehad en toen de instellingen van het touchpad gewijzigd.
Ik meen me te herinneren dat een 'tik' met je vinger aan de linkerkant van het touchpad en idem dito aan de rechter kant hetzelfde functioneerde als een klik op de linker resp. rechter muisknop, en dat je dat kon uitschakelen.

Was er trouwens geen 'fan' van en had er altijd een losse muis naast, waarbij ik 'hem' zo instelde dat het touchpad dan werd uitgeschakeld.

Hoi Valijn,

Ik ga het proberen en laat het je snel weten. Hartstikke bedankt weer voor het meedenken.

Groetjes leek123

Hoi Valijn,

Volgens mij heb je gelijk hoor en ligt het aan die mousepad. Weet jij hoe ik die moet uitschakelen? In de handeleiding van Sony staat dat ik dit moet doen in Vaio Contol center maar dit staat niet bij mijn programma's. Wil je mij dit laten weten?

Zou het dan opgelost zijn...........Ik ben je dan echt dankbaar!

groetjes leek123

Hoi Valijn,

Het Vaio control center heb ik inmiddels gevonden. Maar daar zie ik geen knop zitten om de mousepad aan of uit te zetten. Mij is trouwens opgevallen dat als ik in dit control center zaken wijzig mijn draadloze muis van logitech daarop reageer terwijl ik logitech software heb....?? Wat nu te doen? Hoe zet ik die mousepad nou uit en waarmee moet ik de draadloze muis nou instellen?

Ik hoop dat je me snel kan berichten want de oplossing is nabij!

Groetjes en met veel dank.

Leek123

Beste Valijn,

Ik wilde je even laten weten dat het inderdaad aan de mousepad lag. Hartstikke bedankt voor het meedenken. Toch gek he dat dat ding zo hypergevoelig is?

Groetjes Leek123

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan