internet explorer 7 balkje weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santana

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Hoe krijg ik in internet explorer 7 het balkje terug met het icoon van een huisje en waar je kunt printen???

Beeld > Werkbalken > Standaardknoppen

Tenminste in IE6, gebruik zelf FireFox dus kan het niet met zekerheid vertellen.

werkbalk

als je naar beeld gaat daarna onder werkbalken de standaarknoppen aanvinken

gr dimenzo:thumb:

Heb hetzelfde probleem: bovenste balk is blauw en er staan alleen het IE7-tekentje en de minimaliseren-, verkleinen- en 'sluitknop. Op de 2e balk: terug- en vooruitknop, de adresregel, de 'vernieuwen'- en sluitknop, het 'zoek'-venster en de vergroten-knop. Dus helemaal geen knoppen voor 'favorieten', toevoegen, tabbladen, huis, extra enz. Hoe kan ik deze werkbalk weer terugvinden.

Heb hetzelfde probleem: bovenste balk is blauw en er staan alleen het IE7-tekentje en de minimaliseren-, verkleinen- en 'sluitknop. Op de 2e balk: terug- en vooruitknop, de adresregel, de 'vernieuwen'- en sluitknop, het 'zoek'-venster en de vergroten-knop. Dus helemaal geen knoppen voor 'favorieten', toevoegen, tabbladen, huis, extra enz. Hoe kan ik deze werkbalk weer terugvinden.

Nadat ik dit bericht geplaatst had, verscheen opeens het balkje weer!:shocked: Ik heb er dus geen verklaring voor, maar ben wel heel erg blij. Enige nadeel is dat mijn internetopties via extra niet geopend kunnen worden! (Ook niet via configuratiescherm:confused:) Ik heb hier al een extra vraag over in het forum gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan