Internet Explorer 7 seconden vast...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffry20

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Internet Explorer 7 steeds paar seconden vast...

Ik heb sinds de laatste update van IE7 last van dat bij het klikken op een link of dat hij een pagina heeft geladen dat IE7 vast blijft hangen voor 5 seconden,ik wordt er helemaal tureluurs van...

Ik heb tot nu toe alles geprobeert wat ik kon doen,gedefragmenteert,op spyware+virussen gecheckt,de pc op fouten nagekeken,de update verwijdert,IEfix gedaan en gekeken of er invoegtoepassingen in IE waren geinstalleert die het kunnen veroorzaken en ook heb ik gekeken of er een achtergrond programma de reden is...Maar niks schijnt te helpen,de pc zelf lijkt er af en toe ook last van te hebben,ook als ik gewone mappen open duurt het meer dan 5 seconden maar hij blijft niet hangen erna zoals bij IE...de pc is zelf erg sterk en tijdens games doet hij het perfect...iemand een idee?
Bij de Mozilla Firefox internet browser heb ik trouwens totaal geen problemen ermee...

Laatst bewerkt:
Omdat je mappen ook vertraging bij het openen hebben denk ik aan een geheugen probleem. Dan moet je het meer zoeken in het virual geheugen. 't is maar een idee hoor.
Er kan ook een programma dwars zitten. Ik heb namelijk net tabs geinstalleerd voor de explorer en daar werd gewaarschuwd dat het programma enige vertraging zou opleveren.

Dit is mijn systeem btw:

Windows XP Pro SP2..
AMD Athlon 64 Dual Core (2x 2.0) 4200+
1 gig aan geheugen
Geforce 8600
AMD Dual Core drivers geinstalleert + bios geupdate

Maar het rare is,ik heb bij opstarten van de pc een grote fout/schijfcontrole gedaan vandaag maar GEEN fouten gevonden en nu lijkt alles toch beter te lopen in de pc:confused:

dus een tip voor mensen die problemen hebben met IE7 na een update zoals ik had,doe een grote fout/schijfcontrole bij het opstarten van de pc!

Dit doe je zo: Rechterklik op je harde schijf waar windows op zit geinstalleert-->Eigenschappen-->Extra-->Schijf of Fout Controle en dan alle twee de vakje aanvinken en hij vraagt dan als je de pc opstart de volgende keer of je dan een grote schijfcontrole wilt doen en dan ok klikken...

Laatst bewerkt:
Sinds 2 dagen geleden is het probleem weer terug,wordt er helemaal gek van,normaal internetten is er niet meer bij...ik denk dat ik maar moet wachten op de volgende patch :confused: en firefox moet gebruiken tot die tijd.
Ik heb trouwens ook de iefix.exe uitgevoert,maar dat hielp ook niets...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan