Internet explorer 8 blijft niet ingelogd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry74

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Ik wordt er een beetje ziek van dat internet explorer 8 telkens na een reboot weer overal uitgelogd is. Nou gebeurt dit ook met de final editie van vandaag en heb geen idee hoe ik dit verhelp.

Ik heb in de opties verschillende dingen uitgezet zoals het "enabled protected mode" en "Do not collect data for use by inprivate browsing" maar het probleem blijft bestaan. Vreemd genoeg staan alle cookies wel gewoon in de speciale map daarvoor.

Hier wou ik nog bij toevoegen dat bij een normale restart van IE8 ik overal gewoon ingelogd blijf. Alleen dus niet bij een reboot. Verder heb ik ook ie7pro geinstalleerd maar daar had ik geen problemen mee bij IE7.

Hopend dat er iemand van jullie hiervoor een oplossing weet.
Groetjes

Ik denk dat ik er al achter ben ook al vind ik het vreemd. Ik moest namelijk eerst alle cookies wissen. Nu blijft ie8 dus wel bij de meeste sites gewoon ingelogd.

Dus daar ben ik wel blij mee :D

Nou dat werkt dus ook niet.

Ik snap ook niet dat niemand hierop reageert. ben ik soms de enige :( met dit probleem?

Ik ben erachter, het had te maken met ie7pro. Nou ik dit heb gedeinstalleerd is het probleem verholpen :D

Jammer dat ik geen enkele sugestie dan wel oplossing hier heb mogen vernemen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan