Internet Explorer 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

doris1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Hoi,

Ik heb via een site windows xp proffesional gedownload in de engelse versie, hier zat ook een setup voor multilanguage bij, deze heb ik ook geinstalleerd, ik heb xp nu heel fijn in het nederlands, maar zodra ik nu internet explorer 8 wil installeren de nederlandse versie, geeft hij me aan

de huidige taal van het besturingssysteem wordt niet door deze installatie ondersteund.

Nou zou ik graag willen weten hoe ik alsnog de nederlandse versie van internet explorer 8 erop kan krijgen, ik kan wel engels maar heb het toch liever allemaal in het nederlands.

Groetjes doris1975

Je zult eerst de Engelse versie moeten installeren, daarna de MUI Pack voor Internet Explorer 8, hier te vinden. Service pack 2 of Service pack 3 moet ook in je XP geïnstalleerd zijn.

Succes,

Tijs.

niet doen

als je IE8 nog niet hebt geinstalleerd dan heb geluk gehad! want ik zou het je afraden en nog even IE7 blijven (niet dat die veel beter is) tot dat Billie G en consorten gaan leren progammeren, ze kunnen het wel alleen voor het bouwen van een goede browsers moeten ze toch nog een paar jaar terug naar de schoolbanken.
Je kunt moet maar eens proberen een filmpje van bijvoorbeeld Youtube te bekijken met een volledig scherm, dan ben je de klos en kun je alleen nog op "Ctrl/Alt en Del drukken om weer ergens bij te kunnen komen, want als je scherm vollidig maakt kan je nergens meer bij zonder het scherm weer klein te maken, en dat is nou just het probleem, want je krijgt een beeld met alleen maar strepen van picaso.

Beste Niek62:
Geen idee waar je het over hebt m.b.t. je klachten over Internet Explorer 8. Het kan zijn dat het bij jou problemen oplevert bij Youtube met het Internet Explorer scherm gemaximaliseerd, maar het lijkt erop dat jij daarin de uitzondering bent. Ik heb nog nooit breeduit van jouw probleem gehoord, dus het zal wel een of ander probleem op jouw pc zijn geweest (bijv. met invoegtoepassingen die wel onder Internet Explorer 7 maar niet onder Internet Explorer 8 goed lopen etc.).

Als je toch meent dat het een algemeen probleem is, dan graag een link posten waar de technische achtergrond van het probleem staat uitgelegd etc.

Tijs.

ik heb al verschillende site's bezocht op internet maar niks gevonden. behalve dat er meer mensen zijn met probleem bij het bekijken van Youtube maar ook andere problemen. Type gewoon maar eens " problemen met Ie8 " in op google of een ander zoekprogramma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan