internet explorer 9 beta verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

droogers

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Hallo,

ik heb internet explorer 9 beta op mijn computer staan en die wil ik graag verwijderen en daarna vervangen door internet explorer 8. Het programma staat echter niet vermeld bij de te verwijderen programma´s in het configuratiescherm. Ook staat hij niet vermeld bij de updates.
Is er een andere (handmatige) manier om het programma te verwijderen ?

Alvast bedankt voor de reacties.

Johan

Dat zou ik ook wel willen, want ik ben niet tevreden met IE 9 beta. Niemand die kan helpen?

Start
Configuratiescherm
Programma's
Programma's en onderdelen
Geinstalleerde updates weergeven
rechtermuisknop Windows Internet Explorer 9, verwijderen

Bedankt New Kid. Alleen voordat ik dat doe wil ik er zeker van zijn dat ik IE8 dan automatisch weer terug heb. Of moet ik dat dan herinstalleren? En zo ja, hoe doe ik dat dan?

Ik begrijp dus dat ik IE8 opnieuw moet installeren. Op de aangegeven Microsoft pagina vind ik echter geen mogelijkheid om IE8 voor Windows 7 64 bit te downloaden.

Voorheen had ik een 32-bit en een 64-bit versie die beiden werkten, meegeleverd met Windows 7. Het probleem met Windows 7 is dat sommige Internetpagina's niet correct werken omdat er, naar mijn idee, gebruik wordt gemaakt van Adobe Flash, wat niet beschikbaar is voor 64-bit. Daarom heb ik IE9 geïnstalleerd, maar dat werkt zeker wat dat betreft nog minder goed.

Dan zou je dus IE8 weer van je w7 cd moeten halen?
Wat geeft die aan bij je softwarelijst en dan windows onderdelen toevoegen/verwijderen?

Aangezien MS zelf geen melding geeft over het terug zetten van IE8 ga ik er eigenlijk vanuit dat als je op onderstaande manier doet dat je dan weer IE8 hebt.(zoals aangegeven door Newkid)

klikkerderklik

Laatst bewerkt:
Kan iemand dat bevestigen? Ik veronderstel dat, mocht IE8 er niet "vanzelf" weer zijn, ik altijd via een herstelpunt naar IE9 terug kan, maar ik prefereer vooralsnog IE8.

ik heb net gedaan wat jullie zeiden over i9, maar bij mijn windows 7 ging die wel weer terug naar vorige versie(waarschijnlijk i8) dus bedankt

Ik kan dat bevestigen :D
K kreeg automatisch 8 terug, na heel lang zitten te zoeken naa een ie voor windows 7 (installatiebestand) die blijkbaar, naar mijn mening, nergens te vinden is (wel die voor vista, xp etc.)

MVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan