internet explorer 9 en microsoft silverlight

Status
Niet open voor verdere reacties.

leny1951

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
Heb op mijn laptop internet explorer 9 (64bit) geinstalleerd, en ik heb windows 7.
Ik kijk regelmatig naar de voetbalfilmpjes van bv Jupiler leage. (microsoft silverlight).
Met explorer 8 geen probleem, maar met 9 krijg ik steeds het bericht dat ik silverlight moet installeren terwijl dit al op mijn laptop staat. Kan dus ook geen filmpjes meer bekijken. Heb al gelezen dat microsoft silverlight niet zou werken met explorer 64 bits.
bestaat er dan een explorer 9 met 32bits? en waar kan ik die dan eventueel downloaden?
Graag wat meer info hierover.

Als het goed is staat in je menu start IE 9 32 bits én 64 bits. Bij is het zo
Internet Explorer 64 Bits
Internet Explorer (dit is dus de 32 bits)
En waarom gebruik je geen Mozilla Firefox 4?

In een 64 bits windows versie is het inderdaad zo dat men een 32 bits en een 64 bits versie van Internet Explorer heeft.

Silverlight werkt inderdaad niet in de 64 bits versie van Internet Explorer. Daarom krijgt u ook iedere keer weer de melding te zien dat u Silverlight opnieuw moet installeren.

U kunt in uw start menu controleren of u de juiste browser versie gebruikt.
Klik start-> Alle programma's
Onder Alle Programma's ziet u allebei de browser versies staan.
Internet Explorer
Internet Explorer (64-bits)

U dient uiteraard de gewone Internet Explorer te gebruiken.
Mocht na het testen blijken dat het met de gewone Internet Explorer wel lukt om Silverlight filmpjes te kijken, dan kunt u het icoontje dat u normaal gebruikt om Internet te starten, vervangen voor een kopie van die uit het startmenu.

Bedankt

Heb terug internet exploter 9 geinstalleerd en silverlight doet het wel bij 32 bits. Probleem dus opgelost.
Dank voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan