Internet explorer 9 Extension verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik heb een tijd geleden bitbuddy geinstalleerd en daarmee is ook een extension in ie9 geinstalleerd.
4d7ca9c10c2dd-ie9_probleem.PNG

Nu kan ik die extenion wel uitschakelen maar ik wil hem helemaal verwijderen.

Hoe moet dit?

U kunt alleen ActiveX-besturingselementen verwijderen die u hebt gedownload en geïnstalleerd. U kunt geen vooraf geïnstalleerde ActiveX-besturingselementen of enig type invoegtoepassing verwijderen, maar u kunt deze wel uitschakelen. Als u een ActiveX-besturingselement wilt verwijderen dat u hebt geïnstalleerd, gebruikt u Invoegtoepassingen beheren. Als de invoegtoepassing niet kan worden verwijderd in Invoegtoepassingen beheren, kunt u deze mogelijk verwijderen via het configuratiescherm.

Door u geïnstalleerde ActiveX-besturingselementen verwijderen

1.Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.

2.Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Invoegtoepassingen beheren.

3.Klik onder Weergeven op Gedownloade besturingselementen om alle ActiveX-besturingselementen weer te geven.

4.Klik op het ActiveX-besturingselement dat wilt verwijderen en klik op Meer informatie.

5.Klik op Verwijderen in het dialoogvenster Meer informatieAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging..

6.Herhaal stap 4 en 5 voor elk besturingselement dat u wilt verwijderen. Klik op Sluiten als u klaar bent.

Ik zie nergens dat iets kan verwijderen.
4d7f9b8698aae-ie9_2.png

En ik heb het in engels.
Kan je het laten met plaatjes?:o

Heeft u gecontroleerd of deze invoegtoepassing/het programma (Bitbuddy) in de softwarelijst staat?

Volg onderstaande stappen om de softwarelijst te controleren:

1. Open Programma's en onderdelen door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Programma's en Programma's en onderdelen.

2. Zoek het programma Bitbuddy (of soortgelijk)en klik op Verwijderen. Sommige programma's hebben een optie voor wijzigen of herstellen, maar de meeste programma's bieden alleen de optie om het programma te verwijderen. Klik op Wijzigen of Herstellen om een programma te wijzigen. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

Hieronder staan de alternatieve stappen in het Engels:

1.Open Internet Explorer

2.Click the Tools button , and then click Manage add-ons.

3.To display all ActiveX controls, under Show, click Downloaded controls.

4.Click the ActiveX control you want to delete, and then click More information.

5.In the More Information dialog box, click Remove. If you're prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan