internet explorer 9 laadt niet helemaal goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldus

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Bij het openen van internet explorer laadt de pagina niet,bij facebook bijvoorbeeld kan ik niets opene als ik daar op klik.
Ik heb een internet beveilings software verwijderd,misschien heeft dit invloed op de instellingen?

Wie weet raad?

Met vriendelijke groet,

Ronaldus

Heb je ietsje meer welke ie 32 bits of 64 bits. Wat heb je dan verwijderd aan beveiliging.

Anders proberen .

1. Sluit alle Internet explorer's af.
2. Ga dan naar start
3. Ga naar je configuratiescherm, netwerk en internet
4. Ga dan naar internet opties
5. Klik het tabblad Geavanceerd
6. Klik dan op opnieuw instellen
7. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen, op Opnieuw instellen (en/of bevestig het opnieuw instellen)
8. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
9. Probeer nogmaals Internet explorer te starten.

Ik heb zowel 32 bits als 64 bits,het opnieuw instellen heeft niet mogen helpen.
Ik heb mij panda internet security gedinstalleerd en karspersky er op gezet.

En is het daar mee gelukt verder. Ik hoor graag van je. Is het alleen facebook. Heb je wat meer informatie over het hoe en wat.

Laatst bewerkt:
Sommige pagina's worden normaal geladen,facebookpagina's en andere social media pagina's kunnen niet geladen worden.
Wanneer ik probeer flash media player te installeren dan gebeurt er niets als ik met de muis op het bestandje klik.

Ik hoop niet dat je computer besmet is.

Probeer in ieder geval even google chrome te installeren en/of firefox. Deze kun je later er altijd af gooien en kan geen kwaad. Nu ben ik eens benieuwd of je via die wel op facebook kunt komen.

Hallo,

Sinds vandaag heb ik een soortgelijk probleem. Ik wilde op facebook een gepost filmpje bekijken, maar daarvoor moest ik een flash player downloaden. Op het linkje geklikt, maar geen respons. Dus gewoon via google iets gedownload (FLV mediaplayer), maar deze bracht allerlei extra's met zich mee, zoals babylon zoekmachine. Ook had ik ineens google chrome erop staan. Via spybot search en destroy heb ik dat irritante babylon er gelukkig afgekregen en als ik nu internet explorer aanklik opent mijn startpagina zich meteen, maar wanneer ik dan bijvoorbeeld naar facebook surf kan ik daar niet scrollen en lijkt alles weer totaal vast te zitten. Andere sites reageren ook niet of superlangzaam.
Ik ben niet heel technisch wat computers betreft dus geen idee wat ik kan doen. Heb de internet instellingen alweer 'hersteld', maar het helpt niet. De laptop is supernieuw en qua internetverbinding zit het ook allemaal goed.
Surf nu via google chrome en dat gaat prima en snel, maar vind internet explorer toch net iets handiger en vind het gewoon super vervelend dat iets het nu al weer niet goed doet op mijn supernieuwe laptop!
Hoop dat iemand mij zou kunnen helpen, bij voorbaat dank voor de antwoorden!

IE werkt niet meer!

Hoi, ik heb precies hetzelfde! Heb een flash player gedownload en kreeg Google Chrome erbij. Die heb ik weer netjes vanaf gehaald, maar kan nu in Internet Explorer niks meer scrollen. Hij laadt alleen het bovenste deel van het scherm en loopt dan vast. WAT TE DOEN???!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan