Hallo,
Sinds vandaag heb ik een soortgelijk probleem. Ik wilde op facebook een gepost filmpje bekijken, maar daarvoor moest ik een flash player downloaden. Op het linkje geklikt, maar geen respons. Dus gewoon via google iets gedownload (FLV mediaplayer), maar deze bracht allerlei extra's met zich mee, zoals babylon zoekmachine. Ook had ik ineens google chrome erop staan. Via spybot search en destroy heb ik dat irritante babylon er gelukkig afgekregen en als ik nu internet explorer aanklik opent mijn startpagina zich meteen, maar wanneer ik dan bijvoorbeeld naar facebook surf kan ik daar niet scrollen en lijkt alles weer totaal vast te zitten. Andere sites reageren ook niet of superlangzaam.
Ik ben niet heel technisch wat computers betreft dus geen idee wat ik kan doen. Heb de internet instellingen alweer 'hersteld', maar het helpt niet. De laptop is supernieuw en qua internetverbinding zit het ook allemaal goed.
Surf nu via google chrome en dat gaat prima en snel, maar vind internet explorer toch net iets handiger en vind het gewoon super vervelend dat iets het nu al weer niet goed doet op mijn supernieuwe laptop!
Hoop dat iemand mij zou kunnen helpen, bij voorbaat dank voor de antwoorden!