Internet explorer 9 problemen met script ?...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolanda1212

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2011
Ik heb een website gemaakt mbv dreamweaver CS5.
Hierin heb ik een lightbox gezet om foto's mooi te kunnen openen.
Als ik deze in internet explorer 8 bekijk, werkt alles prima, maar blijkbaar binnen internet explorer 9 werkt deze applicatie niet ?...

Ik krijg ook geen melding dat er iets niet goed ingesteld is, de betreffende foto wordt gewoon in een nieuwe tab geopend, wat niet wenselijk is.
Ik heb al naar instellingen binnen internet explorer 9 gekeken betreffende privacy en beveiliging instellingen, maar deze staan zover ik kan zien goed.

heeft iemand hier advies / tips voor ?

Bedankt,
Jolanda

Halloo Jolanda1212.
Zit ergens een bug in volgens mij. Heb je deze al gelezen. Ik weet echt niet of dit een gratis programma is. Maar dat zou in IE 9 de bug moeten verhelpen. Het ligt niet aan jou IE 9 instellingen. Laat eens weten. Ook leuk voor anderen die hetzelfde probleem hebben of kunnen krijgen. :eek:

http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/#download

bedankt voor de tip manamana !!

Ik zal er thuis eens naar kijken deze week. Ik weet nog niet eens welke lightbox versie ik heb gebruikt, daar ik deze ook maar had gekregen. Als het inderdaad een bug betreft, had ik nog lang kunnen kijken en nooit gevonden.

Zodra ik een resultaat heb, laat ik het wel weten, misschien dat inderdaad meer mensen er iets aan hebben..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan