internet explorer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Ik heb internet explorer 9 op mijn laptop staan en wil deze eraf halen er staat alleen exploere 9 op geen 8 of 7.

Hoe doe ik dat

Ger
Hoe doe ik dat

Klopt, je moet bij updates kijken: Geinstaleerde updates en daar het zoeken, automatisch krijg je dan weer 8

Heb je 9 al wel verwijderd?
Anders kan je natuurlijk zonder webbrowser niet op internet:D
Maar dan moet je ff via een usb stick het installatie bestand op een andere pc opslaan op jou usb!

ik heb monzola er op gezet maar krijg interner explorer er niet van af nergens te vinden

Als het goed is en je gebruikt windows 7 of vista kan volgens mij ook: gewoon bij:
Start, configuratiescherm, een programma verwijderen en dan aan de linker kant in die balk bij geïnstalleerde updates weergeven kijken! Daar moet ie9 tussen staan!

Oke raar maar je kan er wel gewoon op browsen? Installeer anders gewoon ie8 eroverheen als dat kan!

Bedankt dat ging prima nu wil ik explorer 8 downloaden maar nu zegt de computer staat er al op .
Bij start staat het er nog maar als ik dat aan klik komt er niets wel als ik mijn pijl aanwijzer er bij houd komt er rechts allerlei site's als ik die dan aanklik gaat het goed.

Dus de snelkoppeling werkt niet meer hoe los ik dit nu weer op.

Ger

Uhm ja ga even naar dit pad: C:\Program Files (x86)\Internet Explorer
Kan zijn dat bij jou je harde schijf anders heet, doe dan jou schijfletter in plaats van mijn C. En als het geen program files (x86) is dan moet je naar:
C:\Program Files\Internet Explorer

Ik gebruik namelijk 64-bits besturingssysteem en dat heeft ook programma's in gebruik (als ie8) en plaats hij dan in de map: program files (x86) want dat is de map voor de 32-bits programma's. Nu moet je in ieder geval in die map even zoeken naar iexplore en dan daar met de rechtermuisknop een snelkoppeling maken en die naar je bureaublad verplaatsen!
Trouwens: wat in het artikel via die site stond vertelde ik je ook precies:D

Beste Luuknl

Alles loopt weer normaal dank zij jouw aanwijzigingen nog bedankt

Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan