Internet explorer 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

tramp

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2001
Hallo en Help.

Sinds kort heb ik IE 9 en ook spotnet waar ik films en spellen kan downloaden.
Nu wilde ik op spotnet een spel downloaden ik klikte op het icoontje (toepassing) en gaf toen aan dat mijn internet het niet deed ik moest het progamma afsluiten.

Wat is er eigelijk aan de hand,in ieder geval ik weet het niet.

Mocht er iemand zijn die het probleem kent dan vraag ik hem/haar mij te willen helpen.

MVG Jennie.

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: LesMiserables.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 512caaaf
Naam van foutmodule: ig4icd32.dll
Versie van foutmodule: 8.15.10.2104
Tijdstempel van foutmodule: 4bb3c8e9
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 003d079a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: b573
Aanvullende informatie 2: b5734d71c9cc32522427b658435b2fe0
Aanvullende informatie 3: 2711
Aanvullende informatie 4: 2711bafa7e7aa214a73b7a69fa81113b

Bedankt

Maar ik wil helemaal geen google crome of mozilla.

Internet Explorer is eenmaal een waardeloze browser, houd zich niet aan de standaarden, dus geen wonder dat het niet werkt. :)

Trouwens Internet Explorer 10 is er al.

Hallo Lord ik had goodle crome gedowndoald om te kijken of het spel werkte.Helaas werket het ook niet op google crome.
Alsnog bedankt voor je snelle reactie.

:) Hoi Tramp .....:thumb:
Ik ben grote begunstiger van IE en ik houd ook niet van al die waardeloze andere browser's zelf heb ik ook IE9 en blijf ik IE gebruiken tot laatste IE-snik ...:P:):thumb:
Wil je a.u.b. nog eens duidelijker uitleggen wat aan de hand is en wat jij niet afspelen kan ??:( ..of zoiets? Ik heb nog steeds geen erge problemen met IE( sinds' ik ook IE 10 uitgegooid heb ...:) ) ..
Ben zelf ook af/en toe hier en daar en van alles en nog wat aan het downloaden enz..enz..
Volgens mij die '' LesMiserables.exe'' is een ongewenste object dat je per-direct scannen opsporen/-en vinden, ....en met je beste bescherming in je PC moet en gelijk weggooien ...:D:thumb:

:thumb:Hoi Royonix.
Ik heb google crome eraf gegooid en ik moet zegge dat ik ook helemaal tevreden ben met mijn IE9 :thumb:Ook heb ik het spel verwijderd want als ik die exe.van dat spel open klikte moest ik afsluiten of het probleem opzoeken en daar had ik geen zin in.Maar ik dacht ik schrijf helpmij aan misschien dat hij of zij dit probleem op konden lossen.
In ieder geval bedankt dat je mij wou helpen. :thumb::thumb:
Groetjes Tramp :d

Ik snap er niks van, wat heeft dat nou met je browser te maken.

En serieus Internet Explorer 9 is een waardeloze browser. Kijk maar eens op html5test.com Internet Explorer 9 behaalt daar 138 punten en Google Chrome 463 punten. Dat is toch wat meer he? En ik spreek hier uit ervaring.

lord4163 : Citaat : :confused:
Ik snap er niks van, wat heeft dat nou met je browser te maken.
En serieus Internet Explorer 9 is een waardeloze browser. ........

Beste lord4163 ..:d:thumb:
ALS je NIET snapt wat die met browser's te maken heeft :( ( inderdaad helemaal NIETS :D ...! ) Hoezo blijf je dan bij IE browser te kritiseren ?? of je bij browser thema blijf' dan ?? die is beter dan andere of allemaal zijn beter dan die enz.. ...??:confused: door jou mijn commentaar zo luid ook, ... zoals je boven ziet .....ik ben echt moe af/en toe van die afleidingen van betreffende thema's. En persoonlijk heb ik helemaal niets tegen bepaalde andere browser's, zelfs stel ik altijd voor, ... en tegen iedereen dat bepaalde browser zoals Chrome/Firefox/Opera enz..enz.. zou beter zijn bij bepaalde probleem op te lossen als maar geïnstalleerd word' ...:thumb:
Dus...laten we liever bij betreffende probleem zo dichtbij mogelijk, en hoezo zullen we niet proberen betreffende probleem helpen ook op te lossen ?? .....:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan