Internet Explorer / bewerken met ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rednalsaw

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Heb OpenOffice geinstalleerd maar in de werkbalk waar eerst bewerken met (Word) stond, staat nu bewerken met (OpenOfice). Hoe 'herstel' ik dit zodat ik weer kan bewerken met Word? Bij voorbaat dank!

Sla je de bestanden als openoffice documenten op, of als Word documenten?

Misschien dat als je ze als word documenten opslaat dat je Word weer in het rijtje erbij krijgt?

(heb zelf geen OO dus weet niet of het werkt.)

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Ik werk en heb altijd gewerkt met Word als tekstverwerker. Die stond ook altijd in de internet-explorer werkbalk [bewerken met ...]. Uit nieuwsgierigheid naar OpenOffice heb ik dit geinstalleerd en sindsdien staat OpenOffice 'op de plaats van Word' in de IE-werkbalk. Vanuit mijn (start)menustructuur kan ik word natuurlijk gewoon 'openen'. Vraag is dus hoe ik 'word weer terug krijg' in de IE-balk.

Als je alleen Open Office uit nieuwschierigheid hebt geinstalleerd en je wilt hem verder niet gebruiken, kun je hem beter verwijderen. Wellicht krijg je dan weer de keuze om Word in de IE-werkbalk te zetten.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, maar, met alle respect, ik vind dit geen goede oplossing. Ik wil en OpenOffice en OfficeXP (waar Word dus een onderdeel van is) naast elkaar kunnen blijven gebruiken.

Dan nog maar even afwachten of iemand anders een oplossing weet:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan