Internet Explorer cannot display the webpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

MTito

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Als ik sommige pagina's open en moet van daaruit, na gegevens ingevuld te hebben, bijv. Worldticket voor het boeken van een reis, krijg ik op de pagina waar de resultaten gegeven zouden moeten worden de melding ''Internet Explorer cannot display the webpage''. Ik kan dan weer opnieuw beginnen. Heb wat gelezen over IE7 maar snap nog niet wat ik moet doen om dit op te lossen. Wie heeft een oplossing??

Waarom heb je nog IE7, terwijl IE9 uit is?
En waarom gebruik je géén andere browser zoals Firefox of Chrome? Deze laden de websites beter en zijn veiliger! Ook HTML5 is beter ondersteunt met Firefox en Chrome.

nog geen verbetering

Heb geprobeerd wat geadviseerd werd maar ik heb nog geen resultaat of oplossing. Ik kan niet met mijn PC (vista) reizen boeken via http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets. Dit heb ik ook geprobeerd op de PC van mijn vrouw (windows 7) maar heb hetzelfde probleem.
Is het op te lossen??

Het is ook mogelijk dat een programma/virusscanner of firewall de verbinding naar de website blokkeert.
Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer nu nogmaals de website

Werkt de website nu wel dan weet u dat een programma dit veroorzaakt.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.

Lukt het boeken van een reis in deze modus nog steeds niet controleer dan uw router/modem.

veilige modus

Als ik in de veilige modus opstart kan ik geen verbinding maken met mijn draadloze router. Dus ik heb het geprobeerd maar zonder verbinding geen test, bedankt. :confused:

Maken beide computers gebruik van een draadloze verbinding? Indien u een PC heeft die verbonden is met een kabel mag u de stappen hierop proberen.

Heeft u met uw laptop ook problemen om de website te benaderen via een ander draadloos netwerk? bij vrienden of kennisen?

Ja, ik heb ook mobiel internet en dan verschijnt het zelfde. Soms komt het na 5 of 6 keer op de herstelknop te drukken dat ik uiteindelijk verbinding krijg, maar dat is erg tijdrovend en geeft niet altijd een oplossing.

Misschien ligt het probleem wel bij de website, heeft u reeds contact opgenomen met de website admin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan