Internet Explorer crached via uitnodiginglink (hotmail) naar Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Habberdoedas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2006
Weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar het volgende.
Als ik van een bekende via hotmail een uitnodigingsmail ontvang om vrienden te worden op Facebook en vervolgens op de Link klik om vriendschap te bevestigen, dan crached Internet Explorer. Ik draai met Vista en IE 9. Probleem doet zich ook voor met Linkin, klik op uitnodiging bevestigen en IE9 crached. Alvast Thanx voor de tips and Tricks.

Ook met mozilla firefox/google chrome?

En misschien even vermelden welke pc je hebt.

Als je op zo´n link klikt, wordt je toch meerdere malen doorgestuurd? (correct me if i'm wrong) Misschien kan het zijn dat je antivirus/firewall het als onveilig beschouwt? En hoe crashed hij eigenlijk? Is het misschien ''het programma reageert niet meer'' of ''Ongeldige bewerking uitgevoerd en zal worden afgesloten''?

Ik click met muis op Link. Direct komt er een melding "Internet Explorer werkt niet meer" met 2 opties Online zoeken naar oplossing (er gebeurt niks) of Het programma sluiten. Als ik details open van het probleem komt deze tekst.
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BEX
Naam van de toepassing: iexplore.exe
Versie van toepassing: 9.0.8112.16421
Tijdstempel van toepassing: 4d76255d
Naam van foutmodule: StackHash_e52f
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingsmarge: 99000000
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsgegevens: 00000008
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: e52f
Aanvullende informatie 2: e98dfca8bcf81bc1740adb135579ad53
Aanvullende informatie 3: 860f
Aanvullende informatie 4: 6eabdd9e0dc94904be3b39a1c0583635

Ik heb een Acer Aspire SA90-Y97Z en draai met MS Windows Vista Home Basic 32-bit SP2. En met Google Chrome en Firefox het zelfde probleem....Misschien kan je meer met deze uitleg. Alvast Thanx voor je reactie

Het probleem lijkt dus toch met Google Chrome, die ik nu als standaard browser heb ingesteld verholpen te zijn. Vreemde zaak dat IE9 dit niet aan kan...... MAar als jullie nog tips en tricks hebben dat het wel gaat werken met IE9 dan houd ik me aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan