Internet Explorer doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramsy_b

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Berichten
50
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleempje. Heb een pc hier met Windows 7 HP 64 bit. De internet explorer 9 doet heel raar. De startpagina is google.nl, daar gaat de explorer goed heen. Maar andere sites doen er minuten over om goed in beeld te komen :confused: Wanneer ik het tabblad dan wil sluiten loopt explorer helemaal vast.

Dus ik dacht een virus of malware, ik kan alleen niets vinden. Heb de harddisk uitgebouwd en via een docking gescand met Mircrosoft Security essentials, Malwarebytes, emsisoft antimalware. Niets gevonden.. vervolgens weer ingebouwd en nog met tdsskiller gescand > ook niets gevonden.

Verder heb ik internet explorer opnieuw ingesteld, er zelfs af en weer opgezet. Dit hielp ook niets. Verder geen rare invoegtoepassingen en dergelijke.

Kom er nu net achter dat als ik explorer als administrator uitvoer dat het wel goed gaat!?! Erg vreemd want de account is al administrator.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Voordat ik een herinstallatie ga doen.

Groetjes Ramsy_b
 
Vergeten te vermelden:
chrome werkt wel goed. Maar zou toch graag ook IE9 goed hebben.
 
Ben er al uit:
flash ie, flash plugin, adobe reader, silverlight en java van de computer afgehaald.
Is dus toch een invoegtoepassing geweest die problemen veroorzaakte. Ben ze nu 1 voor 1 er weer op aan het zetten.
 
En toen????
Heb namelijke hetzelfde probleem, vandaar de belangstelling.
Het plaatsen van een oplossing zou eigenlijk een goede zaak zijn. Daar doen we het ook voor.

Gr Erwin
 
Heb ze 1 voor 1 erop gezet. Alles ging daarna goed.
Welke van de bovenstaande programma's het veroorzaakte weet ik niet. Waarschijnlijk een installatie fout bij het updaten van een van de programma's.
Werkt deze oplossing niet, kijk dan eens naar geinstalleerde toolbars. Die veroorzaken vaak ook problemen, vooral als je er meerdere hebt.
Succes ermee.

Gr Ramsy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan