Internet Explorer en Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coolskin

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Hallo,

zit met het volgende probleem:
Als ik Internet Explorer opstart dan hebben alle internet paginas de zelfde kleur, de browser neemt niet de kleuren van de internetpagina zelf maar neemt de kleur die je hebt geselecteerd bij de instellingen display.
Hoe kan ik dit veranderen?

Groet

Zie Tools>Internet Options>Accessibility of hier 1 der opties aangevinkt staat.

Extra, internetopties, algemeen, kleuren.
Extra, internetopties, algemeen, toegangkelijkheid.

Hoi,

bedankt voor de snelle reactie.
Er is geen van die opties aan gevinkt.
Weet niet wat ik moet doen om Explorer zelf de kleren van de internetpagina te laten kiezen.

Groet

Zie hier, links wel, rechts geen vinkje.

attachment.php

Bijlagen

• kleuren.jpg
    kleuren.jpg
    18,5 KB · Weergaven: 93
wat wordt bedoeld met "Windows-kleuren gebruiken"?

Het kan zijn dat ik het niet snap, maar heeft elke internetpagina niet zijn eigen achtergrond kleur?

wat is de achtergrond kleur van deze Pagina?

Groet

Windows kleuren zijn kleuren die in Windows gebruikt worden (;)). De achtergrond van Helpmij is blauw. Op het moment dat je dat vinkje weghaalt en zelf kleuren kiest negeert hij de kleuren op de pagina zelf. Op het moment dat een website de kleur niet opgeeft zal je de standaard Windows kleuren zien.

toch blijf ik het vreemd vinden dat elke internetpagina bij mij de zelfde kleur heeft.
Het is namelijk de kleur die ik heb gekozen bij
start>contol panel>display>appearance>Window en dan hebben de paginas de kleur die ik heb gekozen bij "color 1"

Groet

Ja, en bij mij staat die op wit. Daar komt het door. Hij stond vroeger op heeel lichtblauw en alle pagina's werden lichtblauw :).

heb display nu ook op wit gezet. Maar als ik naar deze pagina ga http://start.detectoramateur.nl/ dan zijn de links niet meer telezen.
Dus als ik het goed begrijp ligt het niet aan mijn instellingen maar aan deze internetpagina.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan