internet explorer instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kefjah

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Hallo,
Ik heb een probleem.
Op bepaalde sites kan ik niet goed inloggen.
Als ik ingelogd heb, wordt ik na een tijdje automatisch weer uitgelogd.
Ik denk dat het aan mijn instellingen ligt, ik weet alleen niet waar.
Het is iets waar ik pas 3 dagen last van heb,m maar zeer vervelend!

Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb het probleem trouwens bij zowel IE 6 en 7, en firefox.

Welkom op Helpmij!

Dat kan haast niet aan je browsers liggen. Wat zijn dat voor websites, heb je daar soms moeilijkheden gehad?

Welkom op Helpmij!

Dat kan haast niet aan je browsers liggen. Wat zijn dat voor websites, heb je daar soms moeilijkheden gehad?

Hallo,
Het gaat om o.a. www.onlinesoccermanager.nl en www.soccermanager.com

Het inloogen gaat goed, echter daarna lijkt het wel of de instellingen niet opgeslagen worden, want als ik naar een volgende pagina ga van de site, moet ik opnieuw inloggen.

Echter lijkt nu alles opeens weer te werken? heel raar...

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik heb ze bekeken, ik denk dat het een foutje in hun systeem is geweest. Zij moeten op jouw PC een cookie plaatsen waarin je inloggevens zijn vastgelegd. Kennelijk hebben zij die cookies weer gewist. Ik zag geen Help of Support op die sites, anders had je het daar kunnen navragen.

Ik heb ze bekeken, ik denk dat het een foutje in hun systeem is geweest. Zij moeten op jouw PC een cookie plaatsen waarin je inloggevens zijn vastgelegd. Kennelijk hebben zij die cookies weer gewist. Ik zag geen Help of Support op die sites, anders had je het daar kunnen navragen.

Okey bedankt.

Maar ik weet zeker dat het bij mij fout zit, aangezien ik op mn werk en bij mn vriendin wel gewoon kan inloggen op deze sites.

Ik kwam een aantal dagen geleden wel een programmatje tegen op internet,
wat al je instellingen van internet explorer weer terugzet naar hoe het stond.
Alleen kan ik dat programmatje nu niet meer vinden:(

Weet iemand wat ik bedoel? En zo ja, waar ik deze kan vinden?

Want hij geeft nu dus weer dezelfde foutmelding.

Laatst bewerkt:
In de eigenschappen van IE heb je ook de mogelijkheid om alles weer terug te zetten naar de standaard waarde.
Geen progje nodig dus:thumb:

In de eigenschappen van IE heb je ook de mogelijkheid om alles weer terug te zetten naar de standaard waarde.
Geen progje nodig dus:thumb:

Dit heb ik al geprobeert, echter nog steeds hetzelfde probleem.

Weet niemand het programmatje om alle internet instellingen weer te herstellen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan