Internet Explorer kan deze pagina niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jennyparfum

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2006
Berichten
41
Dit bericht krijg ik zo vaak, dat ik er kotsmisselijk van wordt. Ook de pagina verversen werkt niet. Heel soms als ik terug ga naar de vorige pagina, opent ie wel. Wat kan hier aan de hand zijn?:confused:

Alvast bedankt,

Jenny
 
Probeer dit eens even zorg er eerst voor dat Internet Explorer is afgesloten. Open hiervoor taakbeheer door volgende toesten tegelijkertijd ingedrukt te houden: ctrl+alt+del(ete) (control alt en delete toets) ga naar het het tabblad processen klik eenmaal op de kolomtitel Procesnaam indien je nog een verwijzing naar iexplore.exe ziet staan selecteer dit dan met je linkkermuisknop en druk op proces beëindigen en bevestig de waarschuwing. Klik nu met je rechtermuisknop op de snelkoppeling van Internet Explorer en kies voor eigenschappen,bij de browsergeschiedenis druk je op verwijderen..., verwijder je tijdelijke internet bestanden en cookies. Welke antivirus heb je eigenlijk? Sommige antivirussen hebben een zogenaamde scanner die al het internet verkeer scant wat soms voor deze foutmelding kan zorgen.
 
Er staat geen iexplore.exe tussen, maar wel explorer exe. Ik had het trouwens net weer toen ik deze vraag wou openen. Heel vervelend.:mad:

Jenny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan