Internet explorer laat geen filmpjes meer zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skippers

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
Als ik op een website kom waar een filmpje geplaatst staat, kan ik m niet meer bekijken. Ik krijg dan enkel een leeg vlak met een blokje bovenin beeld

fout1.jpg

Dit heb ik op meerdere websites.. en enkel op mijn account op de pc. Mijn man heeft er bijv. geen last van. Met firefox kan ik ook alles gewoon bekijken dus de fout zit ergens in mijn internetexplorer..

Ik kan wel gewoon naar youtube gaan bijv. daar kan ik de filmpjes wel afspelen, maar kan ze niet zien als ze op een andere website staan.

Welkom bij de Helpmij!

Extra, internetopties, geavanceerd:

laar daar Explorer eens opnieuw instellen.

Helaas dat heeft t niet verbeterd... Heb ook meteen internet explorer 8 geinstaleerd.. maar nog steeds het zelfde probleem.

Even een testje:

ga eens naar deze site : Klik

Wat zie je in beeld (bewegen) als de pagina geladen is?

t grote plaatje onder het menu is een leeg vlak met een rood kruisje links boven in..

Oké, dan is je probleem denk ik zo goed als opgelost.
Wat je nodig hebt is de Adobe Flashplayer, Klik

En het beeld zoals te zien in de bijlage hád je moeten zien; autootje dat van rechts naar links het beeld in rijdt.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    70,7 KB · Weergaven: 103
Laatst bewerkt:
ik heb flash player al.. en die is ook helemaal geupdate

heb m nu voor de zekerheid nog eens gedownload.. maar nog steeds geen verschil..

Toevallig dat die auto t ook niet doet bij mij.. want andere flash dingen werken wel prima..

Laatst bewerkt:
Beide schermpjes vind je onder:

Extra:

Plaatje 1 'Internetopties', 'gevanceerd'
Plaatje 2 onder 'Invoegtoepassingen beheren'.

Met name wat je schrijft over het hébben van de plugin, dan zou het kunnen zijn dat die is uitgeschakeld?

Bijlagen

• plaatje-1.jpg
    plaatje-1.jpg
    68,5 KB · Weergaven: 167
  • plaatje-2.jpg
    plaatje-2.jpg
    66,2 KB · Weergaven: 172
Laatst bewerkt:
Als je op een website bent waarop je wél bewegende beelden ziet, klik dan eens rechts op dat bewegende beeld. Je krijgt dan een menuutje te zien. Staat daar (net zoals in het plaatje hieronder is te zien) bij jou ook : Informatie over ................. flash............... ?

Bijlagen

• plaatje-1.jpg
    plaatje-1.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 85
ja bij de plaatjes die ik zie wel.. bij he lege vlak waar t filmpje hoort te staan,.. krijg ik enkel wat je ook ziet als je bijv hier op de pagina krijgt als je op de achtergrond klikt

"vorige"
"volgende"
"achtergrond opslaan"
enzenz

Dan weet ik helaas nog maar één mogelijke oorzaak en da's de firewall. Die zou sommige sites / plaatjes kunnen blokken. Schakel 'm eens heel even uit en probeer een site waar je geen plaatjes van kan zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan