Internet Explorer loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Ik draai Windows 7 op 64 bits. Ik gebruik noodgedwongen de 32-bitsversie van IE8, omdat sommige applicaties (Flash o.m.) niet draaien op de 64-bitsversie. Maar continue loopt de explorer vast en zortg er zelfs voor, dat de internetverbinding tijdelijk verbroken wordt. Als die dan is hersteld, dan kan ik alles online doen, behalve IE gebruiken. Dan dien ik opnieuw op te starten.

Voor verdere informatie: op een andere PC blijft op dat moment de internetverbinding gewoon in stand.

Wie weet raad?

Misschien IE8 een keer verwijderen onder programma's verwijderen, windows onderdelen in of uitschakelen. Haal gewoon het vinkje weg bij internet explorer 8.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat inderdaad gedaan, maar het bood geen oplossing. Er is iets geks gebeurd met de installatie van een firewallprogramma, dat zich zelf met een systeemherstel niet volledig liet verwijderen. Van alles geprobeerd zonder resultaat en daarna maar gekozen voor een herinstallatie. Bedankt voor je meedenken. :thumb:

Mijn probleem is wel opgelost, maar de oorzaak van het probleem is dat natuurlijk niet. Wellicht zijn er nog suggesties in die richting.

Een ander probleem wat ik had met de windows7 64 bits is dat windows verkenner iedere keer vastliep en de boel iedere keer deed herstarten. Dit kwam omdat ik firefox iedere keer opstarte met privé navigatie dit is dus een bug in firefox.

Denk dat dit ook met de 32bits versie een probleem is.

Dus, gewoon het vinkje weghalen bij firefox in privé navigatie starten weghalen. Daarna nooit meer problemen gehad met windows verkenner.

Misschien heb je er iets aan, voor de rest zou ik het niet weten met IE8 die iedere keer crasht. Misschien heb je er een vervelende accelerator tussen zitten, en start IE8 eens op zonder deze invoegtoepassingen.

Ik heb me de tijd niet gegund om een paar dagen te gaan zoeken. Maar met deze suggesties erbij zet ik de vraag op opgelost en mogelijk hebben andere iets aan de suggesties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan