internet explorer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi hoi ik heb een laptop hier waarvan geregeld internet explorer vast loopt en alleen via taak beeindigen kan weg krijgen.

heb onder tussen al windows update gedaan naar explorer 7 maar het probleem blijft zicht voor doen.

het maakt niet uit op wat voor site je zit. we hebben de laptop nu 2 dagen nieuwe gekocht Acer 3400 sempron 512mb ddr2
windows xp Home

alvast bedankt gr mike

:thumb:

Kan mischien ook door een firewall komen die niet lekker ingesteld staat, of een viruscanner/spyware prog die in de weg zit?

hoihoi er zit norton 2006 op dus ik weet niet of je misschien weet hoe ik wat moet instellen?

alvast bedankt gr mike:thumb:

Je kan mischien ook eens in de norton firewall kijken of er wat in te stellen valt betreffende IExplorer.
Let ook eens op of de windows firewall ook nog draait.
Dit kan je zien in rechtermuisklik [deze computer] dan [beheren] op " + " klikken van services en toepassingen en dan op [services] klikken.
Dan zoeken naar: Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS)
Hierop dubbelklikken en dan in opstart type kiezen voor uitgeschakeld.
Schermen dichtklikken en dan FF de pc hierna herstarten.

Nee met die norton kan ik je niet meer verder helpen, mischien iemand anders. Je kan bv de firewall ff uitzetten om te zien of er dan nog problemen zijn. Ben zelf niet zo norton achtig.

Je kan mischien ook eens in de norton firewall kijken of er wat in te stellen valt betreffende IExplorer.
Let ook eens op of de windows firewall ook nog draait.
Dit kan je zien in rechtermuisklik [deze computer] dan [beheren] op " + " klikken van services en toepassingen en dan op [services] klikken.
Dan zoeken naar: Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS)
Hierop dubbelklikken en dan in opstart type kiezen voor uitgeschakeld.
Schermen dichtklikken en dan FF de pc hierna herstarten.

Nee met die norton kan ik je niet meer verder helpen, mischien iemand anders. Je kan bv de firewall ff uitzetten om te zien of er dan nog problemen zijn. Ben zelf niet zo norton achtig.

hoihoi heb het gedaan wat je zei en een poosje aan gekeken maar helaas het blijft zich voordoen:confused:

iemand anders nog ideeen waardoor het kan komen want is een nieuwe laptop ui de winkel.geen eigen software erop of iets dus.

alvast bedankt gr mike

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan