internet explorer na twee keer kloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransina

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn computer, ik weet niet zeker waar het hoort; hier of bij harde schijf, omdat ik niet weet wat het veroorzaakt. :confused:
Het is namelijk zo, als ik wil gaan internetten, komt mijn internet explorer niet bij de eerste aanvraag. Het scherm blijft eindeloos wit, en bovenin komt ook niet het adres van google te staan. Als ik dan rechtsboven op dat rode kruisje druk, gaat het scherm meestal ook niet weg, dat moet ik soms twee keer doen en dan komt van windows dat schermpje dat er een probleem is, of ik het programma wil beeindigen.
Dat doe ik dan, en vreemd genoeg,het is ondertussen standaard, dat ik de tweede keer wel direct google krijg.
Het is ook heel even weggeweest, nadat ik dat nieuwe servicepakket van Windows had gedownload, maar helaas is het er weer, en het begin me nu toch enigszins te verontrusten.
Als iemand weet waar het mee te maken kan hebben, hoor ik het heel graag.
Groetjes, Fransina :thumb:

Heb je een goede virusscanner, is hij up-to-date en scan je regelmatig.
Scan ook eens met Spybots,.....downl. en install.
Scan ook eens met SuperAntiSpyware,.....downl. en install.

Grtz.

Hoi Funzip,
Ik heb AVG freeware. Maar ik ga direct deze twee dingen downloaden en uitproberen, ik hoop maar dat het helpt.
Trouwens; wat een grappig zinnetje heb jij onder je tekst, wat is dat ontzettend waar!:D
Dank je wel voor de links en het meedenken!:thumb:
groetjes, Fransina

Hallo,
Gisterenavond heb ik de twee bovengenoemde programma's geinstalleerd en gedraaid, maar het probleem is er helaas nog onveranderd.:(
Dus als iemand nog een suggestie heeft?
(overigens ben ik toch blij met die twee programma's :thumb:)
groetjes, Fransina

Hallo allemaal,
Eind goed, al goed. Ik heb dat tweede programma (super anti spyware o.i.d. ) nog eens gedraaid, want ik had het idee dat ik de eerste keer misschien iets niet helemaal goed had gedaan. :o:o En dat bleek dus ook zo. Er werden meer dan veertig verdachte dingen gevonden, en mijn probleem is opgelost! Hoera!:shocked::D
Nogmaals bedankt Funzip:thumb::thumb:
groetjes, Fransina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan