Internet Explorer "naar de barbiesjes"?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvdb23

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2003
Ik zit al een aantal weken met een probleem. Van de ene op de andere dag doet Internet Explorer het niet meer. Het prog. komt bij versie 7 niet verder dan "Connecting...".
Gelukkig doet FireFox het nog wel (en hoe) dus ik kan vooruit en alle kanten (ook de goede) op, maar op de een of andere manier blijft het me bezighouden.
Ik heb letterlijk alles geprobeerd (ook deïnstalleren en opnieuw installeren van IE 6 dan wel 7).
Iemand enig idee?

ik las barbies dus hoopte iets anders te lezen:p

maar als ik het goed begrijp werkt alles alleen is het in je hoofd niet helemaal rustig.:eek:

grapje.
he maar heb je alleen IE7 geinstaleerd of heb je heel vista?
en krijg je IE7 wel verwijderd?
en staat hij wel ingesteld als standaard browser heeft volgens mij trouwens geen invloed op de verbinding maar het kon:o

1e vraag: klopt geheel. Ga gewoon happy wezen.
Ik krijg IE7 zonder met m'n ogen te knipperen verwijderd. No problem.
IE 6 of 7 staat inmiddels niet meer ingesteld als standaard-browser. Dat heeft er overigens inderdaad geen invloed op (heb dat -uiteraard- geprobeeerd).

Ik vind dit geheel bizar. Ik vind ook nergens, maar dan ook nergens, een foutmelding of een spoor daarvan. Het ding DOET het gewoon niet meer.
Leve FireFox (dat wel); ben inmiddels dus ook van Outlook Express af.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
werkt outlook express ook niet meer? welke versie van windwos heb je? en sinds waneer doet hij dit.

Verplaatst naar Internet Explorer.
Heeft niets met een webserver te maken.

werkt outlook express ook niet meer? welke versie van windwos heb je? en sinds waneer doet hij dit.

Een wat trage reactie, excuses (topic bleek verplaatst).
Outlook express werkte op zich nog wel. Alleen de weergave van HTML, plaatjes e.d. deed het niet meer (door de koppeling met IE). Ik ben daarom maar overgestapt op de e-mail van Mozilla (Thunderbird) en, eerlijk = eerlijk, dat werkt als de bekende speer.

Ik gebruik Windows XP Home, SP 2.

Sinds wanneer IE uit de lucht is? Ruim een maand schat ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan