Internet Explorer of Firefox???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bone
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bone

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft. Maar wat is gezien jullie ervaringen beter of sneller of misschien makkelijker?

Internet explorer of Firefox?

Hoor wel eens dat Firefox geliefder is maar is dit wel zo?

Hoor het wel.

Laatst bewerkt:
Mijn stem gaat naar firefox. Internet Explorer vind ik zelf niks. En daarbij haalt Firefox nog wat meer uit je verbinding. Zelf vind ik daar integen Firefox ook sneller werken. Daarbij vind ik FireFox ook veel veiliger. Waarom weet ik niet helemaal.. Minder popups, dus een popup blocker die actief is..

Laatst bewerkt:
Het is lood om oud ijzer.Verschil in snelheid gaat om tienden van seconden, bugs zitten een alle twee (al worden die van IE sneller gevonden).

Het is wel zo dat websites er anders uit kunnen zien, ik heb daarom zowel FF als IE en Opera draaien.

Het is lood om oud ijzer.Verschil in snelheid gaat om tienden van seconden, bugs zitten een alle twee (al worden die van IE sneller gevonden).

Het is wel zo dat websites er anders uit kunnen zien, ik heb daarom zowel FF als IE en Opera draaien.

Ik vind zelf dus zoals je al las IE een brakke browser. Ga maar eens een website maken zonder de doctype, dan weet IE niet wat het moet doen.

Ik vind zelf dus zoals je al las IE een brakke browser. Ga maar eens een website maken zonder de doctype, dan weet IE niet wat het moet doen.

Vreemde redenatie, een browser is niet brak omdat de website niet goed is gemaakt, dan is de website brak (al heb ik zelf die ervaring niet). Maar nogmaals FF en IE fans zijn fanatiek in het aanprijzen van de eigen en afkraken van de andere browser. Maar objectief gezien hebben ze alletwee voor en nadelen en zijn ze voor mij gelijkwaardig,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan