Internet explorer opent 2 vensters vanuit outlooklink

Status
Niet open voor verdere reacties.

mumzel

Moderator
Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
17 dec 2000
Ik stel ook maar weer eens een vraag ;)
Ik merk sinds een paar dagen, dat als ik op een link bv in een mail van helpmij klik en ik heb een paar IE vensters geminimaliseerd, dan schieten er 2 open. De nieuwe van de helpmij link en de laatst geopende van de geminimaliseerden. Dat is vervelend, want als ik dan klaar ben met die Helpmij-link, moet ik er steeds 2 sluiten. Ik werk niet met de tabs in IE 7 want ik krijg het niet onder de knie om niet met het kruisje te sluiten bovenin, maar met het kruisje in de betreffende tab. Dan moet ik dus 3 keer klikken, 1 keer op het rode kruisje, een keer op de vraag of ik dat wel wil en dan 1 keer op het goede kruisje.( Vista Ultimate,Outlook 2007)

De vraag: hoe krijg ik het zover dat er maar 1 venster openschiet? Namelijk de gevraagde?
Met de grote hoeveelheid mails die ik per dag krijg begin ik het vermoeiend te vinden, al dat geklik :D

staat er niets verkeerd ingesteld in de instellingen van je browser dan?
deze 'variaties' lijken me te maken te hebben met de instellingen van tabblad of nieuw venster (nieuwe pagina dus) en de homepage. Kijk eens of het iets uithaalt als je die verandert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan