Internet Explorer + Outlook Expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daffypeet

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Wie heeft een antwoord...?????
Zit sinds ongeveer een week met een probleempje en ik weet niet wat de oorzaak is...
IE Explorer start tergend langzaam op, klik ik links aan op webpagina's of in outlook expres emailberichten loopt het programma vast...
Ik dacht eerst IE 7 weg ermee maar hij doet 't bij IE 6 net zo hard.
De comp is gescand met NOD 32,online met :McAfee, Symantec, Trend Micro,verder hitman pro,windows defender: alles niks noppes nada.
De verbinding naar het internet is goed, dus aan m'n modem ligt 't niet. Qua data is er niet meer bijgekomen op de comp. eerder minder...
Schijfdefrag. + supercleaner heb ik ook al gedaan, maar wederom niets... :mad: :mad:
Systeem Windows XP, SP 2 Nog nooit problemen gehad. Vlak voor problemen ook geen nieuwe progs geïnstalleerd, of iets gedownload...
HELP !!!
Greetz Daffypeet

Zelfde probleem

Als ik mijn IE7 onder XP Home start blijft hij met een volledig wit scherm heel lang verbinding maken. Uiteindelijk komt hij wel om startpagina, maar het duurt wel heel lang.

Kan het iets met mij Videokaart te maken hebben?

Ik heb geen goede internet verbinding. Als ik eenmaal op het Internet ben kan ik goed door naar andere sites.

Wie kan ons verder helpen?

Bedankt vast

IE 7 + outlook

Ben toch zelf nog flink aan het zoeken geslagen aangezien niemand een antwoord had...
Tijdens dit freeweelen heb ik bij het programma Hitman Pro, onder instellen het vakje :
"Browserexstenties van derden uitschakelen" aangevinkt.
Voila hij deed 't weer... Waarschijnlijk toch spyware ????
Windows defender eens diep laten scannen, deze vond blijkbaar toch nog spyware ?????
In ieder geval loopt het bij mij weer,zelfs IE 7
Greetz

P.s: Ik blijf open staan voor suggesties !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ernstig misschien moet je dit ook eens proberen ???
Vertoont de comp ook problemen met filmpjes e.d. ???
Zoniet lijkt 't me niet de videokaart...

Laatst bewerkt:
In Internet Explorer 7, Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd, staat de volgende regel: "Browseruitbreidingen van derden inschakelen". Ik zet géén vinkje voor die regel, want anders werken hyperlinks in e-mailberichten niet.

Weet je zeker dat je die optie in Hitman Pro hebt aangevinkt? Het zou kunnen, hij is precies contra aan de optie in IE7.

Laatst bewerkt:
Wie het weet mag het zeggen

Ik heb in IE7 het vinkje weggehaald en zie daar, snel opstarten.

Hoe het gaat met linken in e-mail en of op sites weet ik nog niet. Dat ga ik nog uitzoeken.

Voorlopig een irritatie kwijt en dat is ook wat waard.

Ernst

Aan/uit vinken

De linken doen 't prima !!!
Via de link in de e-mail van helpmij forum ben nu ook hiert terrechtt gekomen...
Ook op webpagina's werken ze prima !!:D :D :p :thumb:

Multi oplossing

Inderdaad, als neveneffect blijken de linken ook weer te werken.

Wij zetten de vraag op opgelost:thumb: ??!!

Ernst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan